Гавриленко Анастасія Олегівна


викладач кафедри англійської філології
Інституту філології ЧНУ імені Петра Могили,
кандидат педагогічних наук

Освіта та професійний шлях 

У 2012 році закінчила Інститут філології ЧНУ імені Петра Могили (магістр філології, спеціальність: мова та література (англійська)).

З 2012 р. працює на посаді викладача кафедри англійської філології ЧНУ імені Петра Могили.

У 2015-2018 рр. навчалася в аспірантурі ЧНУ імені Петра Могили.

У 2014 р. була учасником літньої академії в Німеччині, м. Саарбрюкен (Sommerakademie Europaicum  (Universität des Saarlandes)).

У 2015 р. була учасником кваліфікаційного курсу в м. Варна, Болгарія (Шуменски университет “Епископ Константин Преславски” Гр. Шумен. Кваліфікаційний курс “Употреби на минало и настояще. Език, литература, история”).

Коло наукових інтересів: методика викладання іноземних мов, сучасні підходи до англійської мови у закладах вищої освіти.

(0512) 76-92-79
734nastenka@gmail.com

 

Наукові публікації

 

Кількість опублікованих праць – близько 18-ти. Серед них:

  1. Галла А. О. LearningStyleasaTEFLTool. Наукові праці. Серія “Педагогіка”: збірник наукових праць. Миколаїв, 2015. Вип. 233. С. 21–26.
  2. Гавриленко А. О. Реалізація компетентнісного підходу у навчанні іноземної мови студентів філологічних спеціальностей. Щомісячний науково-педагогічний журнал “Молодь і ринок”. Дрогобич, 2017. Вип. №5 (148). С. 163–169.
  3. Havrylenko A. O. Individual learning strategies of philology students. Nauka i Studiа. Przemyśl, 2018. № 13(193). Р. 50–56.
  4. Гавриленко А. О. Мoтивація як дидактична умoва підвищення прoфесійнoї кoмпетентнoсті студентів філoлoгічних спеціальнoстей. Витоки педагогічної майстерності: зб. наук. праць / Полтав. нац. пед. ун-т імені В.Г. Короленка. Полтава, 2018. Вип. 19. С. 73–79.
  5. Havrylenko A. О. Educational environment of philology students. Středoevropský vĕstník pro vĕdu a výzkum. Praha, 2018. № 6(50). Р. 97–102.
  6. Стратегії інтеріоризації змісту професійної підготовки майбутніх філологів: теорія і практика: монографія у 2-х частинах / за ред. проф.О. В. Малихіна. підрозділ: Формування індивідуальних стратегій навчання студентіцв філологічних спеціальностей як засіб інтеріоризації фахової підготовки майбутніх філологів – К. : ЦП ォКомпринтサ, 2018. – 400 с.