Сертифікаційні іспити


Освітня політика ЧНУ імені Петра Могили передбачає вивчення мов, серед яких не лише традиційні варіанти – англійська, німецька та французька, але й іспанська, польська, болгарська, корейська, китайська, японська і навіть іврит. Наразі, університет має можливість проводити сертифікаційний іспит з польської мови, а у перспективі студенти матимуть змогу здавати іспити і з інших іноземних мов.

Міжнародний тест ECL

Тест ECL можуть складати абітурієнти та студенти, які мають за мету вступити до навчальних закладів закордоном або отримати додаткові бали при вступі на кваліфікаційні рівні магістра й спеціаліста в українських ВНЗ, люди, які займаються науково-дослідницькою діяльністю та охочі отримати звання професора чи доцента, та всі охочі навчатися за програмою Magna Carta College (Oxford) і отримати подвійний диплом. Наразі, на базі Чорноморського національного університету працює система підготовки до ECL та можливе складання тесту через авторизований центр «Universal Test».

Державний сертифікаційний іспит з польської мови

Рішенням Міністерства науки та вищої освіти Польщі Nº5/DWM/2017 від 10 лютого 2017 року Чорноморський національний університет імені Петра Могили в Миколаєві – другим в Україні та 18-им у світі – отримав право організувати державні сертифікаційні іспити з польської мови на усіх рівнях (А1-С2).

Події та оголошення


квітня
17
У Могилянці відбудеться показ франкомовного кіно

17 квітня о 12:30 в актовій залі ЧНУ ім. Петра Могили відбудеться показ франкомовного кіно для студентів навчальних закладів в рамках відзначення Року французької мови в Україні. Захід реалізується за підтримки управління молодіжної політики спільно з Alliance Française Odessa / Альянс …

квітня
17
Засідання Економічного клубу

Студенти І-ІІ курсів продовжують досліджувати економіку крізь призму актуальних питань сучасності. Саме тому 17 квітня о 15:30 в ауд.10-306 пройде чергове дискусійне засідання Економічного Клубу! Будуть розглянуті такі теми: Дилема моделей поведінки раціонального споживача в супермаркеті та інтернет-магазині. Рівновага інформації …