Про проведення зустрічі студентів-геодезистів із учасником Круглого столу «Ведення державного земельного кадастру під час воєнного стану»


14 вересня 2022 року студенти спеціальності 193 «Геодезія та землеустрій» та викладачі кафедри управління земельними ресурсами ЧНУ імені Петра Могили, зокрема докторка економічних наук, професорка Олена Лазарєва та старший викладач Андрій Мась, узяли участь у вебінарі «Державна реєстрація земельних ділянок».

Заняття пройшло в межах дисципліни «Державний земельний кадастр».

Лектором зустрічі став доктор економічних наук, професор кафедри землеробства, геодезії та землеустрою Миколаївського національного аграрного університету Андрій Попов.

На лекції висвітлено механізм проведення державної реєстрації земельних ділянок, ведення Поземельної книги, обговорювались питання дій кадастрових реєстраторів в умовах військового стану, окреслено умови, за яких надається Витяг із державного земельного кадастру.

Зазначається, що в Державному земельному кадастрі міститься технічна інформація про земельну ділянку, а в Державному  реєстрі речових прав про нерухоме майно всі інформація про речові права на земельні ділянки. Також вказав модератор, що державна реєстрація прав є обов’язковою.

Витяг з Державного реєстру прав про проведення державної реєстрації про земельну ділянку надається в електронній та паперовій формі.

Андрій Попов показав приклади Витягів із Державного земельного кадастру.

Протягом проведення лекції зазначено, що земельна ділянка є об’єктом цивільних правочинів, а документом, який підтверджує у власників чи користувачів права на земельну ділянку є Витяг з Державного реєстру прав.

Зазначено, які складова повинна забезпечити Державна система реєстрації земельних ділянок, окреслена процедура реєстрації земельних ділянок, висвітлено шлях створення реєстраційної та кадастрової системи.

Усі учасники заходу вдячні лектору – доктору економічних наук, професору кафедри землеробства, геодезії та землеустрою Миколаївського національного аграрного університету Андрію Попову за змістовність подання матеріалу, доступність викладення та професійну компетентність.