Почала роботу Науково-практична конференція «Виклики становлення інклюзивної освіти в Україні і контексті Європейських цінностей»


6 червня  в ЧНУ ім. Петра Могили відбулось відкриття Науково-практичної конференції  «Виклики становлення інклюзивної освіти в Україні і контексті Європейських цінностей». Конференція проходить в рамках XIII Міжнародної науково-практичної конференції «Ольвійський форум – 2019: стратегії країн Причорноморського регіону в геополітичному просторі».

Захід розпочався з вітального слова ректора ЧНУ ім. Петра Могили Леоніда Клименка. Також на відкритті конференції виступили директорка Департаменту освіти та науки Миколаївської ОДА ОленаУдовиченко та заступник голови Миколаївської облдержадміністрації Олександр Трайтлі. Модераторкою виступила директорка  Навчально-наукового інституту післядипломної освіти ЧНУ ім. Петра Могили Ганна Норд.

Конференція триватиме 2 дні. На 6 червня було проведено 4 секцій: «Взаємодія батьків, освітніх закладів і ІРЦ в процесі інклюзивного навчання», «Сучасні методи діагностики та корекції дітей з особливими освітніми потребами, організація та робота в ресурсних кімнатах с дітьми з ООП», «Супутня реабілітація дітей з особливими освітніми потребами в процесі інклюзивного навчання: форми організації та методи проведення», «Організація та розвиток інклюзії в освіті та реабілітації».

7-го числа планують провести практичний майстер-клас «Командна робота з дитиною з комплексними порушеннями».

 «Крім секцій наша робота ще включає в себе навчання  фахівців інклюзивно-ресурсних центрів. На базі нашого наукового центру при університеті пройшли навчання вже три групи фахівців: логопеди, дефектологи і фізичні реабілітологи. Наступного тижня почнеться навчання трьох груп психологів», – зазначає директорка  Навчально-наукового інституту післядипломної освіти ЧНУ ім. Петра Могили Ганна Норд.

Також у рамках конференції відбулось  відкриття виставки художніх робіт дітей інклюзивної студії “Диво – Птаха”, керівницею якої є Ірина Чайка, та демонстрація інтерактивного інноваційного обладнання та його можливостей інклюзії та реабілітації.

Конференція має на меті чимало завдань, серед яких обмін досвідом впровадження інклюзивної освіти, ознайомлення з найкращими практиками організації різних аспектів інклюзії, проведення майстер-класів від найкращих фахівців в галузі корекції та реабілітації та проведення дискусійних майданчиків щодо впровадження інклюзії в умовах НУШ.

Після закінчення секційних засідань, будуть проведені підбиття підсумків та обговорення резолюції конференції.