Журналісти Могилянки взяли участь у Першій всеукраїнській олімпіаді з медіаграмотності у форматі «брейн-ринг»


Команда Школи Журналістики ЧНУ імені Петра Могили 29 березня 2021 року взяла участь у Першій всеукраїнській олімпіаді з медіаграмотності у форматі брейн-ринг «Фейкотрощі». Команда ЧНУ імені Петра Могили «НЕстандарти» посіла 3 місце у півфіналі.

1.png

 

Проєкт реалізується ГО «Центр аналітики і розслідувань» та фактчек-проєктом «БезБрехні» за підтримки Фонду сприяння демократії посольства США в Україні. Змагання у форматі брейн-ринг – це запроваджена фахівцями організації нова системна форма засвоєння знань та навичок з медіаграмотності. До участі у проєкті залучали навчальні заклади, де активно впроваджується медіаграмотність та реалізуються різноманітні програми від інших організацій, що займаються медіапросвітницькою діяльністю.

Запрошення до участі в Першій всеукраїнській олімпіаді з медіаграмотності у форматі «брейн-ринг» кафедра журналістики отримала ще у вересні. Саме тоді обрали куратора, учасників та капітана команди. Школу журналістики представляли студентка 6 курсу Анна Чулкова (капітан), студенти 5 курсу – Наталія Засядько, Євген Гончаренко та студенти 2-го курсу – Олена Жовнич та Надія  Токарчук. Куратором команди виступила викладач кафедри журналістики Людмила Бернацька, яка готувала та супроводжувала команду, а також брала участь у ролі спостерігача під час змагань.

2.jpg

3.jpg

4.jpg

 

Команда Могилянки взяла участь в одній з півфінальних ігор, до якої входило ще 5 команд з різних міст України. Команди проходили 6 раундів, у кожному з яких учасникам надсилали гугл-форму з 6 питаннями. На відповідь учасники мали 8 хвилин.

Викладач кафедри журналістики Людмила Бернацька поділилася враженнями від участі:

«Я вперше беру участь у Всеукраїнській олімпіаді з журналістики у форматі брейн-ринг. Це не просто прослухати вебінар чи написати статтю і відправити її. Це нові знайомства як для студентів, так і для мене як для куратора з організаторами, представниками інших вишів, це нова інформація і досвід.  Наша команда посіла третє місце і я вважаю, що це хороший результат, адже питання були досить цікавими і містили прихований підтекст.  Завдяки таким заходам студенти мають можливість зрозуміти, на що звернути увагу і що їм треба прискіпливо вивчати кожне питання і вичитувати тексти, особливо, якщо вони планують займатися викриттям фейків».