Студенти спеціальності 123 «Комп’ютерна інженерія» ЧНУ імені Петра Могили беруть активну участь у міжнародних та Всеукраїнських конкурсах стартап-проектів


Протягом останнього двадцятиріччя в Україні із розвитком інформаційних технологій інтенсивно розвивається індустрія стартап проєктів, які є гнучкі до потреб ринку та пропонують конкретні рішення для певної цільової аудиторії. Не залишився осторонь від цього руху і Чорноморський національний університет імені Петра Могили. Так за останні роки багато проєктів, розроблені студентами спеціальності «Комп’ютерна інженерія», займали призові місця на різноманітних міжнародних та Всеукраїнських конкурсах стартап-проектів.

В 2020 році креативні студенти спеціальності 123 «Комп’ютерна інженерія» взяли участь у startup конкурсах світового (Think Big Online Boot Camp) та всеукраїнського рівня (Всеукраїнський фестиваль інновацій, номінація ІТ-Eureka,  фестиваль бізнес-ідей «StartUp Fest»). Учасники startup проєктів отримують нові знання в сфері стартап-індустрії: з чого починати роботу над проєктом, як дізнатися думку потенційного споживача, як презентувати ціннісні пропозиції стартапу та як виконувати фінансовий аналіз потенційних ринків. Але найголовніше, що роблять студенти спеціальності 123 «Комп’ютерна інженерія»  – це презентують свої власні ідеї startup проектів, пов’язані з розробкою програмного забезпечення та самостійно створених апаратних пристроїв.

фото_1.jpg (410×410)

 

Стартап HomeMappy посів 1 перше місце на Think Big Online Boot Camp (Ірина Сімакова, Артем Шевченко, Яна Тараненко, Костянтин Плюснин, Руслан Чернявський, Сергій Рибченко, Дмитро Чумаченко, Святослав Лінчевський, ментор – старший викладач кафедри комп’ютерної інженерії Іван Бурлаченко). Think Big Online Boot Camp завершився з крутими результатами для HomeMappy і все це завдяки роботі з менторами Кремнієвої долини (US Market Access Center), а саме: Chris Burry, Co-CEO, USMAC & serial entrepreneur (6 startups, 2 exits, Industry Fellow, UC Berkeley) та Alfredo Kopolla, Co-CEO, USMAC & serial entrepreneur (3 startups, 1 exits, Certified Facilitator, Kauffman Fast Trac).

«Емоції і враження переповнюють! Отримала море позитивних переживань, що мала персональну менторську підтримку від людини, яка, здається розуміє твій проект краще за тебе, дає підказки, ставить правильні запитання. Це дуже корисно, отримати такий фідбек. Цей Boot Camp стане справжньою поворотною точкою в житті нашого проекту!», – говорить студентка 3-го курсу Ірина Сімакова.

Хочеться відмітити, що стартап HomeMappy став переможцем всеукраїнського конкурсу студентських проектів Studway Awards 2019 (м. Київ).

фото_2.jpg (410×410)

 

Cтуденти спеціальності 123 «Комп’ютерна інженерія» взяли участь у першому в Україні онлайн хакатоні з кіберспорту Cybersport Challenge Hackathon для пошуку інноваційних технологічних рішень для кіберспорту.

Команда cebsnu_ninjas (Данило Ланін, Віктор Баєв, Володимир Сабаєв, Анастасія Дяденко, Віктор Кім) розробила Highlighter – web-сервіс, який  автоматично нарізає найцікавіші моменти з прямих ефірів кіберспортивних подій, надає можливість їх редагувати, інтегрувати рекламні банери та використовувати у рекламних цілях.

Команда cebsnu_rangers (Денис Ієвлев, Артем Качанов, Максим Керекеслер) розробила проект, в якому бот виконує кілька операцій, у поєднанні створює комфортні умови для аудиторії букмекерських  компаній і фанатів команд, а саме, виводить результати матчів, щоб користувач бачив на кого краще ставити, і виводить точну інформацію, служить гарним помічником для вигідного вибору в даної галузі.

Сподіваємося, що розробки студентів факультету комп’ютерних наук ЧНУ імені Петра Могили, разом з іншими відомими українськими стартапами займуть своє місце на інвестаційному ринку України.

 

Мета Cybersport Challenge Hackathon — об’єднати талановитих ІТ-спеціалістів для розробки спільних проєктів і вирішення визначених викликів. Хакатон проводиться в online форматі, тому уся робота команд, менторів, суддів, організаторів відбувалась віддалено. Підчас хакатону студенти спецальності 123 «Комп’ютерна інженерія» переймали практичний досвід від досвідчених розробників, дизайнерів, тестувальників, data scientists, художників, 3D моделлерів, менеджерів.