Олександра Юріївна Стоян


в.о. завідувача кафедри менеджменту
факультету економічних наук ЧНУ імені Петра Могили,
доктор наук з державного управління, кандидат економічних наук

стоян

Освіта та професійний шлях

У 2008 р. Олександра Юріївна закінчила з відзнакою Миколаївський державний аграрний університет і отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності». У період з січня 2009 по червень 2009 року працювала на посаді головного бухгалтера, головного спеціаліста (головного бухгалтера) інспекції якості та формування ресурсів сільськогосподарської продукції  Миколаївської облдержадміністрації. З червня 2009 до серпня 2012 року – провідний економіст, головний економіст відділу планування та виконання обласного бюджету бюджетного управління головного фінансового управління Миколаївської облдержадміністрації. У 2013-2014 рр. – заступник директора державної бюджетної установи «Миколаївський регіональний центр з інвестицій та розвитку», що належить до сфери управління Державного агентства з інвестицій та управління національними проектами України. У квітні 2014 р.– червні 2015 р. була докторантом ІДУ ЧНУ імені Петра Могили, працювала старшим викладачем кафедри соціальної роботи, управління та педагогіки. З червня 2015 р. по серпень 2016 р. Олександра Юріївна працювала на посаді в.о. доцента кафедри державної політики та менеджменту ІДУ ЧНУ імені Петра Могили, в.о. доцента кафедри екології та природокористування (за внутрішнім сумісництвом). З вересня 2016 р. по жовтень 2017 р. працювала на посаді доцента (б.в.з.) кафедри менеджменту та адміністрування ІДУ ЧНУ імені Петра Могили. З жовтня 2017 року виконує обов’язки завідуючого кафедри менеджменту. Є помічником-консультантом на громадських засадах народного депутата України (восьмого скликання).

Олександра Юріївна є автором  60 наукових праць, серед них 5 – монографій, з яких 1– одноосібна та 4 англомовні зарубіжні колективні монографії.

Модулі та дисципліни: «Менеджмент», «Менеджмент в органах державної влади», «Державне та регіональне управління».

 

Захист дисертацій

2010 р. – захист дисертації зі спеціальності 08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності), на тему: «Формування інвестиційної стратегії розвитку підприємств переробних галузей АПК», та здобула науковий ступінь кандидата економічних наук.

2015 р. – захист докторської дисертації зі спеціальності 25.00.02 – механізми державного управління, на тему: «Розвиток механізмів державного регулювання сфери відновлювальної енергетики в Україні», та здобула науковий ступінь доктора наук з державного управління.

 

Наукові інтереси: менеджмент, стратегічний менеджмент,  менеджмент в органах державної влади, екологічний менеджмент, енергоефективність, відновлювальна енергетика, механізми державного регулювання, публічне управління та адміністрування, сталий розвиток, регіональний розвиток.

 
Google Scholar

Телефон: (0512) 76-92-78

Електронна адреса: oleksandra_stoian@ukr.net

Події та оголошення


травня
28
Нова серія вебінарів Web of Science російською мовою!

Шановні колеги та усі охочі! Clarivate Analytics запрошує вас з 28 по 31 травня 2018 року взяти участь у черговій серії вебінарів про можливості платформи Web of Science російською мовою! Долучайтеся до спільноти вчених, які мають доступ до провідних міжнародних видань …

травня
24
Відкрита лекція композитора Л.О.Грабовського

24 травня о 10:30 (11-312 ауд. відбудеться відкрита лекція композитора Л.О.Грабовського «Феномен київського музичного авангарду в контексті культури шісдесятників». Леонід Грабовський – український композитор, один з представників композиторської групи «Київський авангард». Викладав у Київській консерваторії, працював композитором у сфері кіно …

травня
19
День науки в Україні!

Шановні науковці, дослідники, колеги, співробітники ЧНУ імені Петра Могили! 19 травня 2018 року Україна відзначає День Науки! Ми щиро вітаємо вас з цим святом! Зичимо добробуту, натхнення, корисних відкриттів, успіхів у дослідженнях, переможних звершень! Ми пишаємося вашими здобутками на благо …