Шеїна Ольга Олегівна


старший викладач кафедри англійської мови

 

Освіта та професійний шлях

Шеїна Ольга Олегівна закінчила у 2008 році Миколаївський державний гуманітарний університет імені Петра Могили і отримала повну вищу освіту за спеціальністю “Мова та література (англійська)” та здобула кваліфікацію викладача (вчителя) англійської, німецької мови та зарубіжної літератури в навчальних закладах I-IV рівнів акредитації. З цього часу працює викладачем, старшим викладачем кафедри англійської мови ЧНУ імені Петра Могили.

Наукові інтереси: розвиток пізнавальної самостійності студентів нефілологічних спеціальностей засобами медіаосвіти.

Електронна адреса: olgasheina85@gmail.com
Телефон: (0512) 76-55-80

 

Основні публікації

  1. ‘Studying English through poetic texts’ у журналі Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology, II(10), Issue: 20, 2014 www.seanewdim.com, Budapest.
  2. Особливості використання медіаосвітніх технологій у професійній підготовці студентів університету // Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» – Додаток 1 до Вип. 5, Том Ш (54): Тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору». – К.: Гнозис, 2014. – 486с.
  3. Media culture in information society // Modern tendencies in pedagogical education and science of Ukraine and Israel: the way to integration. Issue № – Ariel University Center of Samaria. – Ariel, Israel, 2014.
  4. тези до Міжнародної науково-практичної конференції «Ольвійський форум-2015: стратегії країн Причорноморського регіону в геополітичному просторі» («Використання медіаосвітніх технологій у професійній підготовці студентів університету»).
  5. Теоретичні основи розвитку пізнавальної самостійності студентів вищих навчальних закладів // Гуманітарний вісник ДВНЗ “Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди” – Додаток 1 до Вип. 36, Том V (65): Тематичний випуск “Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору”. – К.: Гнозис, 2015. – 618 с.
  6. Peculiarities of media education technologies in professional training of university students // Modern tendencies in pedagogical education and science of Ukraine and Israel: the way to integration. Issue № – Ariel University Center of Samaria. – Ariel, Israel, 2015.
  7. тези до Всеукраїнської науково-методичної конференції «Могилянські читання – 2015» «Досвід та тенденції розвитку суспільства у Україні: глобальний, національний та регіональний аспекти» («Теоретичні основи розвитку пізнавальної самостійності студентів вищих навчальних закладів»)
  8. тези до Всеукраїнського науково-практичного вебінару “Викладання іноземних мов для студентів немовних спеціальностей: стан, проблеми, перспективи” (“Розвиток пізнавальної самостійності майбутніх соціальних працівників на заняттях з англійської мови”).
  9. тези до Міжнародної науково-практичної конференції «Ольвійський форум-2016: стратегії країн Причорноморського регіону в геополітичному просторі» (“Розвиток пізнавальної самостійності майбутніх соціальних працівників на заняттях з іноземної мови”).
  10. Forming of cognitive independence of university students by means of media education // Modern tendencies in pedagogical education and science of Ukraine and Israel: the way to integration. Issue №7. – Ariel University Center of Samaria. – Ariel, Israel, 2016.
  11. Медіаосвіта: теоретичні основи // Наукові праці: Наук. журн. / Чорном. нац. ун-т ім.. Петра Могили; ред..кол.:О.П. Мещанінов (голова) [та ін.]. –Миколаїв, 2017. – Т. 291. – 144 с. – (Серія «Педагогіка»; вип. 279).
  12. тези до Всеукраїнської науково-методичної конференції «Могилянські читання – 2016» «Досвід та тенденції розвитку суспільства у Україні: глобальний, національний та регіональний аспекти» («Effective means of forming cognitive independence of university students »)
  13. тези до Міжнародної науково-практичної конференції «Ольвійський форум-2017: стратегії країн Причорноморського регіону в геополітичному просторі» (“Media literacy in information society”).