Навчально-методична робота кабінету


Співробітниками Кабінету упродовж 2023 р. організовано та проведено низку тренінгів, майстер-класів, семінарів навчально-методичного характеру, спрямованих на підвищення ефективності освітнього процесу в університеті загалом та психологічної компетентності викладачів. Психологи структурного підрозділу активно долучаються до освітнього процесу факультетів / інстититутів. Зокрема, спільно з факультетом філології у 2023 р. було реалізовано міні-проєкт «Основи педагогічної майстерності» (7 тематичних модулів) для студентів спеціальностей, що передбачають педагогічну діяльність. Важливо також зауважити на той факт, що у 2023 р. Кабінет є базою для практичної підготовки для студентів спеціальностей «Психологія», «Соціальна робота», «Політологія» (у 2023 р. практику на базі структурного підрозділу пройшли14 студентів).

Психологи Кабінету систематично проходять підвищення кваліфікації:

  • лютий-березень 2023 р. курс для психологів ЗВО «Плекання резильєнтності у викладачів» (Л.Г. Захарова, Л.А. Опанасенко);

  • у квітні 2023 р. А.В. Деркач стала активним учасником ІХ Всеукраїнського психологічного фестивалю «Паросток»;
  • у липні 2023 р. представники Кабінету долучилися до навчання для тренерської команди майбутніх помічників ветеранів (Л.А. Опанасенко);
  • з серпня по жовтень 2023 р. стали активними учасниками сертифікованого курсу базової підготовки медіаторів (Л.Г. Захарова, А.В. Деркач, Л.А. Опанасенко).

З 5 по 11 листопада 2023 року практичний психолог Кабінету соціально-психологічної підтримки, професійного розвитку та сприяння працевлаштуванню Лада Захарова взяла участь у роботі Літньої школи «Соціальна відповідальність університетів», яка проводилася в Університеті імені Адама Міцкевича (м. Познань, Польща).

Метою школи є ознайомлення представників майже 30 ЗВО України з найкращими практиками реалізації так званої «третьої місії» університетів – участі у громадських активностях міста і країни, включення дослідників університету в промислові та бізнесові цикли, популяризацію отримання знань серед різних категорій населення (діти, підлітки, дорослі, особи похилого віку, жителі віддалених сільських районів та мігранти).