Ідеальний викладач очами студента


Часто студенти скаржаться на викладачів: занижені оцінки, нудні лекції, незрозумілі пояснення та інше. Ставлення до викладача впливає на ставлення до предмета і навчання студента загалом. Тож, аби покращити умови навчання, провели дослідження й визначили риси ідеального викладача для студентів. Що ж важливо для студентів?

Зовнішність, стать та вік?

Як показує практика, ці показники відіграють не головну роль. Навіть дуже приємний лектор, дівчина чи хлопець не зможуть утримати увагу студентів більше, ніж на одній лекції, якщо не зацікавлять предметом.

Товариськість?

На відмінну від першої риси, товариськість є однією з головних. Адже вміння знайти спільну мову з будь-якою людиною – запорука вдалої подачі матеріалу. Завдяки порозумінню зі студентами, викладач може бути впевнений у тому, що матеріал був засвоєний.

Ерудованість?

Це також одна з головних рис. Адже студенти хочуть навчатись в ерудованих спеціалістів. Начитаність і різнобічні знання педагогів повинні вражати і одночасно надихати студентів на отримання більшої кількості інформації в цілому і з певного предмету, зокрема. Дуже цікаво слухати викладачів, які наводять величезну кількість різноманітних прикладів, розповідають різні ситуації, про які йде мова на лекції.

Форма подачі матеріалу?

Цей пункт посідає вирішальне значення під час розуміння і запам’ятовування інформації. Кожен викладач повинен бути прекрасним оратором. Можна знову ж сказати, що красномовство – це талант. Комусмь пощастило, а комусь – ні. Але згадаймо Демосфена. Він хотів говорити добре і багато працював над собою, у результаті – до наших днів про нього збереглася пам’ять, як про прекрасного оратора. Особливо важливі для лектора дикція і гучний спокійний голос.

Щоб атмосфера в аудиторії під час занять була більш довірливою і невимушеною, потрібен зв’язок між студентом і викладачем. Найчастіше це досягається у разі невеликих паузах під час лекції, коли студент відпочиває від постійного письма, а лектор розповідає що-небудь цікаве або смішне, а отже – важливим є почуття гумору педагога.

Підсумовуючи, можна сказати, що викладач повинен бути, перш за все, цікавою особистістю. Головними якостями викладача є:

  • комунікабельність,
  • ерудиція,
  • професіоналізм у своїй справі,
  • красномовство (вільне володіння словом, логіка, дикція, почуття гумору і т. д.),
  • постійна робота над собою.

Викладач повинен бути цікавою людиною, тоді і його предмет стане цікавою наукою, а не рутинною начиткою.

 

 

Події та оголошення


березня
17
Запрошуємо до участі у I (університетському) турі Всеукраїнської студентської олімпіади з математики

I (університетський) тур Всеукраїнської студентської олімпіади з математики відбудеться 17 березня 2020 року (вівторок) о  10:00 (2-3 пари) в аудиторії 2-202 Учасники та призери будуть відзначені керівництвом університету

квітня
3
Конкурс для студентів – «Найкращий ескіз прикраси»

Майстерня прикрас Kochut проводить конкурс для студентів – «Найкращий ескіз прикраси». Завдання: намалювати ескіз, використовуючи мотиви природи, архітектури чи казок. Розкрийте свою креативність на повну. Це може бути будь-яка прикраса – каблучка, кулон, брошка, сережки, тощо. Створюючи зображення, дозволено користуватися …

лютого
14
Приєднуйтесь до святкування Дня святого Валентина разом з ЧНУ імені Петра Могили!

14 лютого в ЧНУ імені Петра Могили відбудеться святкування Дня святого Валентина! • 11:50 -12:30 фотозона, пошта св. Валентина (головний корпус) • 14:00 Святковий концерт (актова зала ЧНУ імені Петра Могили) На святковому концерті на вас чекають виступи театрального гуртка, …