«Cubomania» дісталася Лас-Вегаса!


Стартап ЧНУ імені Петра Могили «Cubomania», який розробляє інтерактивні розвивальні дитячі кубики, було обрано з-поміж ТОП-12 стартапів для презентації ShowStoppers LaunchIt на спеціалізованому виставковому майданчику Eureka Park під час International Consumer Electronics Show 2018 (Міжнародна виставка споживчої електроніки, CES 2018) у Лас-Вегасі.

У ТОП-12 стартапів, відібраних серед 800 компаній, що подали заявки на участь у ShowStoppers LaunchIt, також увійшли такі компанії: Athom (Нідерланди) – розробник ядра “розумного будинку”; Big Boy Systems (Бельгія) – аудіовізуальна система для створення навчально-професійного контенту; Cardiomo Care (Нью-Йорк) – виробник технологій перенесення й аналітичної платформи для профілактики захворювань серця; Cinema Snowglobes (Сан-Франциско) – “снігова куля” з ефектом відеовідтворення; Pebby (Каліфорнія) – робототехника.

Серед фіналістів також Picoo (Нідерланди) – розробник кишенькового комп’ютера для дітей; Robomart (Каліфорнія) – автор ідеї автономних магазинів для продуктових рітейлерів; SolarGaps (Каліфорнія) – розробник мережі розподілених енергетичних рішень для Smart Cities; Velco (Франція) – проектування і продаж рішень для міської мобільності, що персоналізується; We.Stream (Нідерланди) – розробник безпечних мобільних точок доступу WiFi зі вбудованою технологією Cloud SIM, що дозволяє передавати необмежені дані у понад 100 країнах, і Zhor-Tech (Франція) – розробник «розумного» взуття.

«Cubomania», згідно з повідомленням на веб-сайті стартапу від 7 вересня 2017 року, вже виготовила і протестувала прототипи основних продуктів, отримала грант у розмірі 800 тис. грн від ТОВ “Ноосфера”, уклала угоду з виробником і розробником ПЗ.

У компанії також повідомили про наявність попередніх домовленостей з дистриб’юторами в Німеччині, Італії, Іспанії, Туреччині, Польщі, Казахстані та Україні. У середньостроковій перспективі розглядається вихід на ринок Латиноамериканського регіону через іспанських партнерів через його високу динаміку зростання.

«Cubomania» планує залучити не менше USD 127 500 інвестицій на розробку/тестування/виведення на ринок/реалізацію інтерактивних повчальних іграшок.

Загальна фінансова модель передбачає: власні засоби засновників проекту, грантове фінансування, неповоротну фіндопомогу, внески бізнес-ангелів, краудфандингове фінансування (платформа KickStarter та інші), SAFE, EQUITY, IPO, а також боргове фінансування. На поточному етапі стартап зумів залучити 28 % необхідних коштів.

Вітаємо команду Чорноморського національного університету імені Петра Могили «Cubomania» із тріумфом у США і бажаємо не зупинятися на досягнутому!