Викладачі кафедри управління земельними ресурсами виступили спікерами в рамках засідання Наукової школи Третяка А.М.


Викладачі кафедри управління земельними ресурсами Чорноморського національного університету імені Петра Могили традиційно щомісяця беруть участь у роботі фахового дискурсу з питань «Проблеми та перспективи розвитку галузі землевпорядкування в Україні у повоєнний період».

28 червня 2024 року відбувся черговий дискурс на тему: «Командна робота під час навчання студентів із залученням виконавців землевпорядних та геодезичних робіт»

Презентацію для дискурсу, а також його зміст цього місяця розробили викладачі нашого університету – професорка Олена Лазарєва та старший викладач Андрій Мась.

Модераратором під час заходу виступив професор Антон Третяк (Білоцерківський національний аграрний університет).

У рамках засідання дискурсу вказано, що можливості для впровадження в практику командної роботи є надзвичайно широкими, особливо враховуючи змішаний формат навчання. Крім того, командний підхід орієнтований на модернізацію освітніх програм, за якими навчаються майбутні потенційні фахівці-практики, із більш поглибленим застосуванням практичних компонент у навчанні.

Вказані спікером  ключові особливості, що мають місце в процесі підготовки фахівців-землевпорядників, такі як проєктне навчання, що передбачає командну роботу студентів, а також їх роботу над проєктами, які безпосередньо пов’язані з реальними розробками, що потрібні фахівцям землевпорядного виробництва, безпосереднє спілкування зі стейкхолдерами, набуття практичних навичок, зустрічі проектної групи спеціальності та стейкхолдерів, які вже мають досвід роботи з випускниками.

Під час дискурсу зауважено на необхідності поєднання теоретичних знань з практичними навичками, вносено пропозиції проведення гостьових лекцій із сертифікованими  інженерами землевпорядниками, інженерами геодезистами, заслуговують на увагу і постійні зустрічі студентів із закордонними практиками.

Наголошено, що не менш важливим є практика започаткування підходу проведення бінарних лекцій, які дають змогу, заслухавши матеріал, що викладається декількома лекторами, глибше зрозуміти фахові компетентності та програмні результати навчання.

Зазначено під час дискурсу, що командна робота в рамках практично-орієнтованого навчання можлива і за умови впровадження в практику різноманітних веб-інструментів, таких як ClassDojo, Календар Google, Microsoft Teams тощо.

Під час заходу презентовано і дані щодо анкетування здобувачів спеціальності 193 «Геодезія та землеустрій» у Чорноморському національному університеті імені Петра Могили, у Сумському національному аграрному університеті, у Львівському національному університеті природокористування, у Державному біотехнологічному університеті щодо визначення видів землевпорядної документації, які потребують  командної роботи, а також результатів її застосування у практичній діяльності.

Дякуємо за надану можливість виступити під час дискурсу. Віримо, що запропоновані нами підходи щодо командної роботи під час навчання студентів із залученням виконавців землевпорядних та геодезичних робіт сприятимуть отриманню певного позитивного результату, забезпечуватимуть виконання певних перспективних практико-орієнтованих задач у землевпорядному виробництві.