Новий сайт університету ×

Викладачі кафедри управління земельними ресурсами долучилися до гостьової лекції-дискусії «Основи дистанційного зондування Землі та сфери його застосування»


8 травня 2024 року викладачі кафедри управління земельними ресурсами Чорноморського національного університету імені Петра Могили – професор Сергій Чорний, професорка Олена Лазарєва та старший викладач Андрій  Мась – доєдналися до гостьової дискурсу від  Софії Альперт, кандидатки технічних наук, доцентки, наукового співробітника відділу геоінформаційних технологій у дистанційному зондуванні Землі Наукового Центру аерокосмічних досліджень Землі ІГН НАН України, м. Київ Національного авіаційного університету, факультету наземних споруд і аеродромів.

Темою дискурсу, яку відвідали  викладачі, є «Основи дистанційного зондування Землі та сфери його застосування».

Під час гостьової дискусії лектор розповіла про роль дистанційного зондування Землі, розповіла про можливість вивчення об’єкту на відстані завдяки дистанційному зондуванню.

Розкрила особливості аерокосмічної зйомки, які дають можливість отримати інформацію в різних діапазонах. Це пояснюється тим, що різні об’єкти мають різні яскравості, цим пояснюється використання різноманітних спектральних діапазонів, а також гіперспектральних знімків.

Указала, що кожний зональний знімок дає унікальну інформацію про об’єкт дослідження. Дистанційне зондування дозволяє за допомогою напрямків в галузях геології, землекористування сільського господарства, екосистем та лісового господарство, океан і прибережні зони, водні ресурси, метеорологія та кліматологія, а також надзвичайні ситуації визначати напрямки та сфери застосування відповідних інструментів.

Системи ж дистанційного зондування надвисока поділяються на високі, середні, низькі, наднизькі, низькі. У той же час спектральні інтервали бувають ультрафіолетові видимі, ближні інфрачервоні, середні інфрачервоні, високі,  мікрохвильові та радіочастотні.

Наприкінці дискурсу присутні мали змогу задати питання, що стосуються проведеного дискурсу. Дякуємо за можливість долучитися до дискусії.