Складно уявити собі людину, яка б не мала хоча б один акаунт у соціальних мережах. Більшість користувачів не знають, скільки часу витрачається на скролінг стрічки Instagram або Facebook, спілкування в месенджерах та перегляд відео на YouTube.
Саме тому експерти з міжнародного агентства «We Are Social» та платформа «Hootsuite» провели дослідження, протягом якого з’ясували, що в 53% населення планети є профілі в соцмережах. Згідно з їх даними, щомісяця соціальними мережами користуються 4 мільярди осіб. Люди прислухаються до думки на форумах і сприймають її, як рекомендаційну.
Чимало людей використовують соціальні мережі не тільки для спілкування один з одним, але і для отримання інформації, зокрема новин. Таким чином, соціальні мережі активно впливають на сучасну журналістику в усьому світі.
Більшість ЗМІ мають свої офіційні спільноти у соцмережах та адаптують контент до вимог формату медіа нового типу, адже розуміють, що соціальні мережі – це універсальний публічний майданчик, який надає можливість користувачам оперативно отримувати інформацію від ЗМІ.
Зважаючи на це, в українському медіапросторі попит на SMM-спеціалістів за останні роки стрімко зростає. Фахівець, який вміло працює з соціальними мережами та адаптує новини під конкретну аудиторію є необхідним елементом сучасного медіа.
Пропонуємо розглянути це питання на прикладі SMM-спеціаліста, в одному з провідних миколаївських інтернет-виданнь «Преступности.НЕТ».
Поява SMM-спеціаліста в медіа значно полегшує роботу журналіста. Фахівці з роботи з соціальними мережами беруть на себе той пласт обов’язків, у якому «акули пера» не дуже компетентні, адже опанувати таку професію можна поки що на спеціальних курсах.
За час роботи в «Преступности.НЕТ» ми визначили чинники вдосконалення й оптимізації роботи соціальних мереж:
Прихід рекламодавців на платформи медіа є результатом вищевказаних дій. Щоякісніше контент, то більше рекламодавців та вища ціна за розміщення рекламних кампаній у соціальних мережах інтернет-видання. Важливо розуміти, що реклама має так само бути адаптована під цільову аудиторію кожної з соціальних мереж.
Єлизавета Москвіна,
Студентка 448з групи ЧНУ імені Петра Могили