Новий сайт університету ×

«Особливості та специфіка діяльності універсального журналіста в умовах сучасного медіапростору»: як писати рекламний матеріал


Матеріал підготовлено в рамках однієї з апробаційних робіт до дипломної роботи на тему «Особливості та специфіка діяльності універсального журналіста в умовах сучасного медіапростору».

Актуальність матеріалу зумовлена запитом на тексти рекламного характеру для оголошень щодо анонсу подій університету, що враховують потреби читача цільової аудиторії у інформативному тексті з креативною подачею.

Рекламний допис

Хист до всього – коротко, чітко, чесно. Синдром Мері Сью? Аж ніяк. Цілком собі реальний набір талантів журналіста.

Новинні дописи видаються нудними? Так і є, лишень видаються, бо декільком рядкам тексту передує вир подій, гамір редакції, мелодія ударних клавішами клавіатури і холодний розрахунок кількості символів.

Не буває нудно: із нескінченими дедлайнами то просто неможливо. Ну, іще дипфейковий Джо Байден співає «я акула, ту-ту-ту-ту-ту, я малюк», то тут взагалі нема коли сумувати.

А, між іншим, допис таки треба надрукувати, до того ж, доведеться підібрати ілюстративне фото. Але яке? Макрозйомка з сюжетом за правилом третин ­­чи загальне фото за принципом плановості контрастів? Треба ж ще врахувати психологію кольору та формульне структурування тексту!

Радимося з друзякою, таким самим бідосею-репортером, разом скролимо галерею, щоб вибрати вишеньку для тортика, залипаємо, отримуємо догану від справедливого та параноїдального головного редактора. Чуємо вереск від коректувальника – і на колінці, коли на смартфоні за п’ять хвилин дедлайн, переписуємо все геть наново.

Секунда в секунду публікується такий допис:

“Попаданці” 2021 року, нині – 4 курс, випускники 2025 року. ї

Фото з особистого архіву

«Попаданцю, ти на незвіданому роздоріжжі? Нехай тебе веде досвід попередників, голос спільноти та швидкість блискавки. Наша гільдія владних пліткарів володіє мечем слова, всевидющою скринею, безмежним мереживом та двома залами-майстернями. Відгукнися на поклик! Опануй ремесло, сила якого не має меж, перед могутністю якого схиляється кожна з гільдій, а зверхність визнають навіть володарі країн!»

«Абітурієнте, запрошуємо на день відкритих дверей! Тобі випаде нагода поспілкуватися зі студентами спеціальності «Журналістика» факультету політичних наук. Світ змінюється в один клік, і кнопку «Змінити» натискають саме журналісти.

Наші студенти не просто здобувачі освіти, а рівноправні контент-мейкери на рівні університетського медіацентру! Університет надає студентам можливість реалізовувати творчий потенціал: унікальна студентська діджитал-газета «Vagant», різноманітне технічне обладнання, дві кімнати-студії для зйомок журналістських матеріалів чи особистих проєктів – усе це лише верхівка айсбергу студентського життя журналістів!

Театральні гуртки надихнуть бути в центрі уваги. Суміжні з іншими групами пари з риторики, психології та етикету міжнародних візитів дозволять відчути тонкощі суспільних запитів. Кожне захоплення працюватиме на унікальність стилю і журналістського світобачення!

Будь-який голова держави має прес-службу. Жодна подія не залишається непоміченою в інформаційному суспільстві.

Слово випереджає кулю».

Софія Томіліна

студентка 448 групи ЧНУ імені Петра Могили