Чому студенти обирають роботу у сфері customer support


Customer support давно став частиною бізнесу. Компанії розуміють, що спілкування з клієнтами впливає на їхній успіх та прибуток. Це гарна можливість праці для студентів та молодих фахівців.

Розповідаємо про переваги роботи у сфері.

Чим займаються customer support спеціалісти?

Завдання спеціаліста, який відповідає за customer support – допомогти клієнту вирішити проблему, пов’язану з сервісом чи продуктом компанії. Для комунікації можна використовувати месенджери, телефон, чат-бот чи електронну пошту.

Кандидати, які хочуть працювати в цій сфері, повинні мати хороший рівень англійської чи іншої іноземної мови та вміти налагоджувати комунікацію з людьми. Професія також вимагає мати базові навички користування технологіями та аналітичне мислення.

Часто роботу у сфері customer support обирають студенти з таких причин:

  • гнучкий графік.Компанія WOW24-7 дозволяє студентам самостійно обирати зміни та пропонує роботу на повний та неповний робочі дні. Таким чином студенти можуть контролювати свій графік і поєднувати навчання з роботою;
  • легке працевлаштування. Для влаштування на посаду customer support спеціаліста не обов’язково мати попередній досвід роботи;
  • зарплата. Рівень заробітної плати залежить від компанії, проєкту та досвіду кандидата. У середньому, customer support спеціалісти отримують від $400 до $1000 щомісяця;
  • розвиток. Робота customer support спеціаліста у WOW 24-7 передбачає постійне спілкування з іноземцями, оскільки компанія часто працює з закордонними клієнтами. Це дає можливість студентам говорити з носіями мови.

Студенти також можуть дізнаватися більше про різні сфери, зокрема: ecommerce, SaaS, software i hardware development, туризм та інші.

Пропонуємо поради щодо влаштування у сфері customer support:

  • скласти власний графік, щоб встигати все – і навчання, і роботу, і дозвілля;
  • покращувати рівень володіння іноземними мовами, наприклад, робити тести, читати книжки та переглядати фільми відповідною мовою;
  • бути впевненим у собі, наполегливим, витривалим, гнучким/адаптивним, чесним і відповідальним;
  • розвивати особисті навички.

WOW 24-7 – це українська аутсорсингова компанія, яка надає послуги customer support. Компанія, яка має 15-річний досвід, допомагає клієнтам з більш ніж 20 країн покращити досвід своїх клієнтів, використовуючи інноваційні інструменти та ефективну комунікаційну стратегію. Місія WOW 24-7 полягає у прагненні надавати першокласний рівень підтримки та зробити так, щоб клієнти завжди відчували, що їх розуміють і про них піклуються. Компанія працює з такими ринками, як Call Center, SaaS support, Business Process Outsourcing, Inbound requests, eCommerce support та ін.

 

Джерело