Customer support давно став частиною бізнесу. Компанії розуміють, що спілкування з клієнтами впливає на їхній успіх та прибуток. Це гарна можливість праці для студентів та молодих фахівців.
Розповідаємо про переваги роботи у сфері.
Чим займаються customer support спеціалісти?
Завдання спеціаліста, який відповідає за customer support – допомогти клієнту вирішити проблему, пов’язану з сервісом чи продуктом компанії. Для комунікації можна використовувати месенджери, телефон, чат-бот чи електронну пошту.
Кандидати, які хочуть працювати в цій сфері, повинні мати хороший рівень англійської чи іншої іноземної мови та вміти налагоджувати комунікацію з людьми. Професія також вимагає мати базові навички користування технологіями та аналітичне мислення.
Часто роботу у сфері customer support обирають студенти з таких причин:
Студенти також можуть дізнаватися більше про різні сфери, зокрема: ecommerce, SaaS, software i hardware development, туризм та інші.
Пропонуємо поради щодо влаштування у сфері customer support:
WOW 24-7 – це українська аутсорсингова компанія, яка надає послуги customer support. Компанія, яка має 15-річний досвід, допомагає клієнтам з більш ніж 20 країн покращити досвід своїх клієнтів, використовуючи інноваційні інструменти та ефективну комунікаційну стратегію. Місія WOW 24-7 полягає у прагненні надавати першокласний рівень підтримки та зробити так, щоб клієнти завжди відчували, що їх розуміють і про них піклуються. Компанія працює з такими ринками, як Call Center, SaaS support, Business Process Outsourcing, Inbound requests, eCommerce support та ін.