Як здобути повагу студента


Людині, яка обіймає високу посаду, потрібно близько 30 хвилин, аби здобути повагу «підлеглого», проте позбутись її можна за декілька секунд. Мова не про те, що усі викладачі мають завойовувати довіру кожного студента, однак такий підхід може полегшити виклад матеріалу та збільшить кількість інформації, засвоєну здобувачами знань.

Якщо студенти поважають викладача по-справжньому, то він їх і надихає, і мотивує.  Ось кілька варіантів того, що за словами студентів, збільшує їхню довіру до викладача:

«Ні» зачитуванню лекцій!

Окрім того, що читання лекції з листа є неефективним варіантом роботи з аудиторією, у студентів виникає враження, ніби лектор не достатньо добре  підготувався до заняття. Тому й інтерес до заняття поступово зникає, а разом із тим – зацікавленість у викладачі. Таким чином лектор втрачає довіру студента.

«Так» взаємодії зі студентами!

Зрозуміло, що під час потокових лекцій важко взаємодіяти з усіма, однак цікаво представлена інформація з ілюстрацією, яскраві приклади та питання до аудиторії, завжди привертають увагу. Легше взаємодіяти під час практичних занять, коли можна запитувати студентів, цікавитись їхньою думкою. Така форма роботи захоплює, змушує з радістю чекати пар та поважати  лектора за корисні заняття.

«Так» справедливому оцінюванню!

Коли викладач надто вимогливий (більше ніж потрібно для опанування предмета), студент перестає захоплюватись предметом. Однак втратити довіру можна ще й тоді, якщо професор оцінює середні відповіді дуже високо. Студенти починають сумніватись у справедливості і, як наслідок,  прикладають менше зусиль для підготовки до занять.

«Так» індивідуальному підходу!

Не з перших пар, але студенти звертаються до викладачів з різноманітними ідеями. Тут важливо виділити час на студента та заохотити його до подальших кроків. Таким чином виникає взаємоповага, адже викладач не просто вимагає знань з предмету, але й зацікавлений думками своїх студентів.

Повага студента – надто непостійна річ. Здобути її в натовпі підлітків – складне завдання. Однак, якщо хоча б для одного студента викладач став прикладом та натхненником, – це вже досить цінно!