У Могилянці триває робота літньої школи програмування «IT-Summer 2019»


Сьогодні, 8 серпня, відбулось чергове заняття  літньої школи програмування «IT-Summer 2019», робота якої триває вже понад місяць.

Таку школу в ЧНУ ім. Петра Могили проводять другий рік поспіль. Цього разу слухачами стали студенти комп’ютерного факультету ЧНУ ім. Петра Могили. Навчання у школі проходить очно та дистанційно та орієнтовно триватиме до 31 серпня.  Студенти розповідають, що така школа – це чудова можливість провести час влітку з користю.

«Я системний адміністратор, вивчав нову для мене мову Java. Під час навчання у літній школі опанував моніторинг сервера та основи Java. Найбільше в «IT-Summer 2019» мені подобається робота в групі та сам викладач», – розповідає Артем Кім, студент 208 групи.

 

«Я зараз працюю над тим, щоб зробити додаток для викладачів, аби вони в напівавтоматичному режимі створювали розклад, і поки все виходить добре. За цей місяць у школі я навчився роботі в команді, використовувати систему контролю версії та багато чого іншого. В цілому школу оцінюю добре, але шкода, звісно, що не кожного дня заняття», – ділиться враженнями Антон Жлуктурьов, студент 209 групи.

Навчає студентів старший викладач кафедри інженерії програмного забезпечення ЧНУ ім. Петра Могили Юрій Нездолій, який зазначає, що IT-сфера передбачає постійне навчання. Для нього така робота зі студентами – це певна підготовка до викладання своїх дисциплін. Адже досвід отриманий у роботі зі студентами, потім можна перенести на  навчальний процес.

 «Десь наприкінці  серпня ми зможемо запропонувати університету прототипи сервісів. Один  пов’язаний з допомогою навчально-методичному  відділу у складанні розкладу і, відповідно, розробляємо сервіси, пов’язані з розкладом: прототипи мобільних додатків, які б дозволяли  студентам та викладачам вирішувати питання щодо розкладу і діяльності навчання. Я не планую зупинятися після 31 серпня і вважаю, що ми повинні працювати далі. Але це, звісно, залежить від студентів, які займаються у школі, та їхньої можливості поєднувати навчальний процес з роботою школи», – розповідає Юрій Нездолій.