У часи соцмереж особистий бренд стає в нагоді не лише відомим людям чи компаніям, а й кожному, хто створює та просуває власний контент. Особистий бренд – це сформований імідж людини чи компанії. Простими словами, це те, що про вас думають та говорять, і чому вам довіряють.
Власний бренд зараз потрібен усім. Зараз вміння показати себе як справжнього експерта є надважливим. Особистий імідж потрібен не лише блогерам чи власникам бізнесу, а кожному, хто хоче бути затребуваним спеціалістом у галузі своєї діяльності.
Розглянемо на прикладі Чорноморського національного університету імені Петра Могили як формувати власний впізнаваний бренд.
Для формування власного іміджу університет:
Для збільшення популярності та охоплення співробітники університету
Світ не стоїть на місці та постійно еволюціонує. Одним з ефективних інструментів просування є власний бренд, який допоможе виділитися серед конкурентів, а також показати свою значимість як фахівця.