Особистий бренд: що це та навіщо його розвивати


У часи соцмереж особистий бренд стає в нагоді не лише відомим людям чи компаніям, а й кожному, хто створює та просуває власний контент. Особистий бренд – це сформований імідж людини чи компанії. Простими словами, це те, що про вас думають та говорять, і чому вам довіряють.

Власний бренд зараз потрібен усім. Зараз вміння показати себе як справжнього експерта є надважливим. Особистий імідж потрібен не лише блогерам чи власникам бізнесу, а кожному, хто хоче бути затребуваним спеціалістом у галузі своєї діяльності.

Розглянемо на прикладі Чорноморського національного університету імені Петра Могили як формувати власний впізнаваний бренд.

Для формування власного іміджу університет:

  • вибирає цільову аудиторію, яку бажає зацікавити. Це переважно абітурієнти та їх батьки
  • займається аналізом актуальних трендів та успішних брендів, тож маємо власний девіз «Незламний університет незламного міста»
  • створює стратегію розвитку, тобто визначає спеціалісти якої галузі є затребуваними в сучасному суспільстві і орієнтуємося на яку сферу діяльності звертати більше уваги

Для збільшення популярності та охоплення співробітники університету

  • створили та регулярно ведуть сайт університету, на якому можна ознайомитися з творчою та науковою діяльністю викладачів та студентів, новинами факультетів та інше.
  • проявляють активність у соцмережах. Університет має особисту сторінку в Інстаграм та Фейсбук.
  • виступають на форумах та конференціях, що робить університет відомим не лише серед робітників, абітурієнтів чи студентів, а й серед науковців.
  • пишуть наукові роботи, статті, книги.

Світ не стоїть на місці та постійно еволюціонує. Одним з ефективних інструментів просування є власний бренд, який допоможе виділитися серед конкурентів, а також показати свою значимість як фахівця.