В умовах спалаху COVID-19 багато організацій у всьому світі перейшли на дистанційну роботу аби зберегти здоров’я своїх працівниць/ків і партнерів.
Український Жіночий Фонд підготував перелік корисних ресурсів, які допоможуть ефективніше працювати, комунікувати і креативити. Все що треба, це визначитися із кількістю учасників, учасниць зустрічі, її метою та інтерактивним матеріалом.
Zoom – чудовий сервіс для проведення інтернет-конференцій, вебінарів та онлайн-навчання. Інтерфейс є як і англійською, так і російською. Безкоштовна версія підтримує участь у конференції до 100 осіб, а тривалість зустрічі має бути до 40 хв. При цьому доступні відео та аудіозв’язок, трансляція із екрану, чат. Потребує реєстрації.
Jitsi Meet – не потребує реєстрації. Можна організовувати конференції та вебінари із функцією трансляція із екрану, а також інтегрувати із ютуб-каналом. Також є можливість участі модератора, який надає доступ спікерам, відключає їх або й видаляє із трансляції. Однак, якщо у вебінарі беруть участь багато спікерів, якість зв’язку помітно погіршується.
Whereby – потребує реєстрації. Інтерфейс лише англійською. В безкоштовній версії у трансляції може взяти участь до 4 осіб. Є можливість інтеграції з ютуб-каналом.
Loomio – сервіс, який допомагає обговорювати ідеї й приймати рішення. Є можливість проводити голосування за рішення, обгрунтовувати їх тощо. Також його можна інтегрувати із корпоративним месенджером.
Google Hangouts – безкоштовний додаток Google+ Він дозволяє запросити на відеозустріч до 25 осіб, а в чат до 150.
Prezi – ресурс для створення інтерактивних презентацій. Є можливість запросити до 30 осіб слідкувати за створенням презентації в он-лайн режимі. Поширювати презентацію можна за посиланням або завантажити у форматі PDF.
Ми переконані, що разом долаючи виклики, підтримуючи одне одного, напрацьовуватимемо справді ефективні інструменти.