4 головні зміни, що чекають на освіту після карантину – Всесвітній економічний форум


Всесвітній економічний форум називав 4 головні зміни, що чекають на освіту після карантину.

На сайті зазначають, що криза COVID-19 цілком може змінити наш світ та світогляд; це також може показати те, як повинна змінюватися освіта, щоб мати можливість краще підготувати учнів до того, що може чекає на них у майбутньому.

  1. Освіта стане глобальною

Більше не існує такого поняття, як окремі проблеми та дії. Пандемія COVID-19 допомогла нам зрозуміти, наскільки ми глобально взаємопов’язані. Успішним людям у найближчі десятиліття потрібно буде зрозуміти цей взаємозв’язок і навчитися працювати в глобальному масштабі.

  1. Зміниться роль вихователя

Поняття вихователя, що передає свої знання та мудрість своїм учням, вже не підходить для цілей освіти 21 століття. Тепер студенти зможуть отримати доступ до знань і навіть навчитися технологічним навичкам за допомогою декількох кліків у своїх телефонах, планшетах або комп’ютерах. Нам доведеться переосмислити роль викладача в класі та лекційних аудиторіях. Таким чином роль освітян буде направлена на розвиток молоді як членів суспільства.

  1. Навчання життєвим навичкам, необхідним для майбутнього

Стійкість та адаптивність – саме ці навичками виявилися важливими для ефективного орієнтування під час пандемії у мінливому глобальному середовищі. У майбутньому одні з найважливіших навичок, які шукатимуть роботодавці, – це творчість, спілкування та співпраця, емпатія та емоційний інтелект; а також вміння працювати попри демографічні відмінності, щоб використовувати силу колективу шляхом ефективної роботи в команді.

  1. Використання технологій у навчальному процесі

Пандемія COVID-19 привела до того, що навчальні заклади світу змушені раптово використовувати всі доступні технологічні засоби, аби створити контент для дистанційного навчання студентів. Це відкрило можливості для викладачів в усьому світі відтепер по-іншому використовувати технології, щоб зробити освіту більш доступною. Це нові режими навчання, які раніше значною мірою не використовувались.