Всесвітній економічний форум називав 4 головні зміни, що чекають на освіту після карантину.
На сайті зазначають, що криза COVID-19 цілком може змінити наш світ та світогляд; це також може показати те, як повинна змінюватися освіта, щоб мати можливість краще підготувати учнів до того, що може чекає на них у майбутньому.
Більше не існує такого поняття, як окремі проблеми та дії. Пандемія COVID-19 допомогла нам зрозуміти, наскільки ми глобально взаємопов’язані. Успішним людям у найближчі десятиліття потрібно буде зрозуміти цей взаємозв’язок і навчитися працювати в глобальному масштабі.
Поняття вихователя, що передає свої знання та мудрість своїм учням, вже не підходить для цілей освіти 21 століття. Тепер студенти зможуть отримати доступ до знань і навіть навчитися технологічним навичкам за допомогою декількох кліків у своїх телефонах, планшетах або комп’ютерах. Нам доведеться переосмислити роль викладача в класі та лекційних аудиторіях. Таким чином роль освітян буде направлена на розвиток молоді як членів суспільства.
Стійкість та адаптивність – саме ці навичками виявилися важливими для ефективного орієнтування під час пандемії у мінливому глобальному середовищі. У майбутньому одні з найважливіших навичок, які шукатимуть роботодавці, – це творчість, спілкування та співпраця, емпатія та емоційний інтелект; а також вміння працювати попри демографічні відмінності, щоб використовувати силу колективу шляхом ефективної роботи в команді.
Пандемія COVID-19 привела до того, що навчальні заклади світу змушені раптово використовувати всі доступні технологічні засоби, аби створити контент для дистанційного навчання студентів. Це відкрило можливості для викладачів в усьому світі відтепер по-іншому використовувати технології, щоб зробити освіту більш доступною. Це нові режими навчання, які раніше значною мірою не використовувались.