Про проведення міжнародної конференції «Інтернаціоналізація вищої освіти України в глобальному поступі»


Міжнародна науково-практична конференція «Інтернаціоналізація вищої освіти України у глобальному поступі», яка відбулася 20 – 23 червня 2024 року, була організована Чорноморським національним університетом імені Петра Могили та ВГО «Інноваційний університет». Партнерами конференції виступили ЗВО України та країн ЄС, громадські організації, ІТ кластери, органи публічної влади, медіа тощо.

В рамках конференції відбулося пленарне засідання, робота круглого столу «Академічна доброчесність як сукупність етичних принципів та правових норм учасників освітнього процесу» (за проєктом ЄС Еразмус+ European AntiCorruption Standarts as a Guarantee for the Formation of Civil Society, EACS); робота круглого столу «Міжнародні тренди трансформації вищої освіти»; робота панельної дискусії «Екосистема дистанційної освіти ЄС і Східного партнерства» (за проєктом ЄС ERASMUS-EDU-2022-CBHESTRAND-2. DEFEP «Distance Education for Future: best EU practices in response to the requests of modern higher education seekers and labor market».

Також 22 червня 2024 року відбулася панельна дискусія «Кращі практики ЄС і партнерів у становленні комплексної системи менторства та тьюторства у ЗВО за проєктом ЄС ERASMUS-EDU-2022-CBHESTRAND-2. PROMENT «Promoting professional education and students engagement through comprehensive mentoring and tutoring system at HEIs».

У своїх виступах спікери розглядали такі питання: певні аспекти системи тьюторства та менторства (на прикладі Німеччини); тьюторство в сучасній освіті; інтернаціоналізація, цілі сталого розвитку, штучний інтелект як фактори впливу на цінності вищої освіти; тьюторство та менторство в закладах у глобальному поступі; менторство та тьютерінг у вищій медичній освіті; особливості реалізації практики менторства при розробці інноваційних проєктів; шляхи сприяння особистісно-професійному зростання фахівців в галузі освіти з урахуванням глобальних змін; роль тьюторства у зміцненні студентоцентрованого навчання, підготовка вчителів музичного мистецтва у країнах ЄС: трансформаційні зміни.

Дякуємо всім учасникам за інтерес до проблематики конференції та цікаві обговорення тем доповідей й виступів!