У межах проєкту «Erasmus+ KA2 DEFEP «Дистанційна освіта майбутнього: кращі практики ЄС у відповідь на запити сучасних здобувачів вищої освіти і представників ринку праці» з 10 по 14 липня 2023 року в Університеті Саарланду (Німеччина) відбувся навчальнй візит представників університетів – учасників проєкту з України, Молдови, Італії та Німеччини.
До обговорення актуальних тем долучилась і команда Чорноморського національного університету імені Петра Могили, адже заклад освіти є координатором цього масштабного проєкту.
Під час зустрічі відбувалися засідання координаційної ради проєкту «Управління проєктом дистанційної освіти» та навчальний візит на тему «Створення цифрової магістерської програми».
Під час зустрічі учасники мали можливість ознайомитись із реальними прикладами найкращих практик і передовим досвідом в системі дистанційної освіти, що запроваджені в європейських університетах, обмінятися думками та власним баченням розвитку різних аспектів вищої освіти.
Упродовж тижня відбувалися практичні воркшопи, цікаві дискусії та презентації кращих практик з розвитку вищої освіти.
Координатори проєктів з університетів учасників консорціуму обговорювали плани операційного та фінансового менеджменту, план управління проєктом та план розвитку комунікації та поширення проєкту.
Окрім робочих сесій, учасники мали можливість оглянути університетське містечко та бібліотеку Саарландського університету, а також відвідати UniGR-Center for Border Studies; познайомитися з структурою закладу освіти, його історією та захоплюючою архітектурою. Це сприяло кращому розумінню сутнісного контексту й освітніх можливостей університету Саарланду.
Учасники проєкту висловлюють щиру вдячність Університету Саарланду за насичені дні дослідження, навчання та співпраці, а також з нетерпінням очікують на подальшу роботу в рамках проєкту та планують продовжити працювати для розвитку дистанційної освіти та впровадження кращих практик кожен у своїй країні та у своєму університеті, що сприятиме розвитку сучасного освітнього середовища та забезпечить належну якість освіти у відповідь на запити роботодавців і ринку праці.