18 жовтня 2024 року у межах реалізації проєкту ЄС Еразмус+ 101082696 – PROMENT «Сприяння професійній освіті та активній участі студентів через становлення комплексної системи менторства та тьюторства у ЗВО» за схемою «Менторство молодих учителів» відбувся майстерклас «Що таке квінтамодель уроку НУШ і що з нею робити?» для студентів-менті факультету філології ЧНУ імені Петра Могили.
Тренеркою НУШ стала Антоніна Ковенєва, учителька української мови і літератури та інтегрованого курсу літератур Миколаївського ліцею імені Олега Ольжича, учителька вищої категорії, «учитель- методист», сертифікована тренерка НУШ із теми «Інструменти і сучасні підходи НУШ» та курсу «ДІЗНайся: про дистанційне і змішане навчання».
Модераторкою заходу стала Галина Косарєва, кандидатка філологічних наук, доцентка кафедри української філології та міжкультурної комунікації, виконавиця проєкту PROMENT.
Захід присвячено розвиткові фахових компетентностей майбутніх учителів, які працюватимуть із учнями у ЗЗСО за концепцією Нової української школи (НУШ).
На початку заходу Галина Косарєва запропонувала учасникам заходу презентувати себе за допомогою інтерактивного кейсу та поміркувати про свої очікування від майстерки, створивши передумови для ефективної комунікації студентів.
Доцільно наголосити, що однією із ключових компетентностей у контексті НУШ є інформаційно-цифрова, тому під час майстерки тренер запропонувала різні інтерактивні методи для взаємодії учасників заходу у змішаному форматі.
За словами Антоніни Ковенєвої, «під час майстерки я використала діяльнісний підхід. Протягом заходу ми виконували різні інтерактивні вправи, після завершення кожної ходили у віртуальну учительську на обговорення. Ділилась із менті хитриками НУШ. А вже наприкінці заняття присутні ознайомились із квінтамоделлю уроку НУШ – у цей час усі пазли зустрічі ідеально склалися».
Отже, цей захід став нагодою не лише отримати нові знання щодо методів, інструментів, прийомів навчання у НУШ, а й розвиткові soft-skills студентів, зокрема навичок активного слухання, ефективної комунікації, командної взаємодії тощо.
Зауважимо, що такі зустрічі менторів зі студентами-менті триватимуть і надалі у рамках проєкту та стануть важливою складовою на шляху до їхнього професійного зростання.