Про діяльність підсекції «Сучасні тенденції в педагогічній та клінічній логопедії: діагностика, корекція, терапія» у межах Всеукраїнської конференції “Могилянські читання”


У межах XXVІI Всеукраїнської щорічної науково-практичної конференції «Могилянські читання – 2024: Досвід та тенденції розвитку суспільства в Україні: глобальний, національний та регіональний аспекти», присвяченої Всесвітньому дню науки в ім’я миру та розвитку, 6 листопада 2024 року працювала підсекція «Сучасні тенденції в педагогічній та клінічній логопедії: діагностика, корекція, терапія».

На роботу підсекції завітали стейкхолдери освітньої програми «Логопедія.  Психокорекційний супровід»: Корнієнко Л. Ю., вчитель-логопед вищої категорії, вчитель-методист, вчитель-логопед Миколаївської гімназії №13, Спіріна І. В., вчитель-логопед вищої категорії, вчитель-методист, фахівець Інклюзивно-ресурсного центру № 3, член Асоціації корекційних педагогів України, Карпенко К. М., викладачка кафедри спеціальної педагогіки і психології та інклюзивної освіти Харківської гуманітарно-педагогічної академії Харківської обласної ради, член Асоціації корекційних педагогів України, аспірантка Дніпровського національного університету імені О. Гончара, Митрофанова А. І., вчитель-логопед, практичний психолог Миколаївської гімназії № 46, член Асоціації корекційних педагогів України, Войтенко Н. О., фахівець-консультант КУ «Заріченський інклюзивно-ресурсний центр», член Асоціації корекційних педагогів України та викладачі і студенти освітньої програми.

Савінова Н. В., доктор педагогічних наук, професор, завідувачка кафедри соціальної роботи, педагогіки та логопедії привітала учасників конференції та розповіла про стандартизовану компетентнісно-орієнтовану підготовку майбутніх вчителів-логопедів. Нездатна А. Ю., викладачка кафедри соціальної роботи, педагогіки і логопедії представила майстер-клас на тему «Сучасне обладнання логопедичного кабінету та інноваційні напрямки роботи логопеда».

Стейкхолдери представили практичний досвід роботи і підтримали різноманітність баз практик  в закладах освіти різних типів, зокрема в ІРЦ, реабілітаційних центрах, ЗДО, ЗЗСО з інклюзивною формою навчання з метою здобуття професійних практичних навичок.