Про анонімне опитування серед слухачів курсу «Антикорупційні європейські стандарти та їх запровадження в Україні»


    З метою моніторингу оцінки якості організованого та проведеного курсу «Антикорупційні європейські стандарти та їх запровадження в Україні» (доступності викладення, достатності теоретичного матеріалу та практичних занять), виявлення прогалин та з цілю визначити шляхи покращення було проведено анонімне опитування серед слухачів. Тестування дало можливість отримати об’єктивну інформацію, необхідну для оцінки та поліпшення якості курсу.
В опитувані прийняло участь переважна більшість учасників курсу. Було відмічено високу значимість курсу (91%). Слухачі відмітили високий рівень якості лекцій та семінарів курсу, особливо підкреслено цікаві та значущі гостьові зустрічі (93%). Значно розширили рівень своїх знань щодо європейської антикорупційної політики та змінили мотиваційне ставлення до корупційних проявів – 74,5% слухачів.
Однак слухачі відмітили певні складності щодо запропонованого формату проведення курсу та звернули увагу на необхідність розширити, зробити різноманітними інтерактивні форми (рольові ігри, диспути, тренінги, вебінари). Серед побажань зазначено доречність збільшити гостьові лекції, зустрічі з представниками антикорупційних громадських організацій, правоохоронних та судових органів, посадових осіб органів державної влади та місцевого самоврядування.

An anonymous survey was conducted among the students to monitor the quality assessment of the organized and conducted course “Anti-Corruption European Standards and their Implementation in Ukraine” (accessibility of presentation, sufficiency of theoretical material and practical classes), identify gaps and define ways for improvement. The survey provided the objective information necessary to assess and improve the quality of the course.

The vast majority of course participants took part in the survey. They noted the high importance of the course (91%). The students emphasized the high level of quality of the course lectures and seminars, especially the interesting and meaningful guest meetings (93%). The level of their knowledge of European anti-corruption policy has significantly expanded and their motivational attitude towards corruption has changed (74.5% of the participants).
Nevertheless, the students noted certain difficulties with the proposed format of the course and drew attention to the need to expand and diversify interactive forms (role-playing games, debates, trainings, webinars). Among the suggestions was the need to increase the number of guest lectures, meetings with representatives of anti-corruption NGOs, law enforcement and judicial authorities, officials of state and local governments.