Представники факультету економічних наук ЧНУ імені Петра Могили провели зустріч із стейкхолдерами щодо обговорення освітньо-професійних програм магістерського рівня «Фінансовий менеджмент» і «Менеджмент»


Сфера освіти, як і всі сфери життя суспільства, зазнала сильних змін в умовах воєнного стану  Усі ми продовжуємо вчитися жити в цих нових умовах: хтось – продовжувати здобувати освіту, а хтось – працювати.

Частина учасників освітнього процесу внаслідок загрози життю, бойових дій та тимчасову окупацію окремих територій вимушено перемістилася в межах України або за кордон. Багато педагогів та здобувачів освіти все ще залишаються на тимчасово окупованих територіях та потребують особливої підтримки. Нова ситуація змусила шукати оперативні рішення, як організовувати освітній процес, зокрема обговорити сучасний стан освітньо-професійної програми другого (магістерського) рівня «Фінансовий менеджмент» для підготовки здобувачів вищої освіти  спеціальності 072 «Фінанси, банківська справа та страхування» та освітньо-професійної програми другого (магістерського) рівня «Менеджмент» для підготовки здобувачів вищої освіти  спеціальності 073 «Менеджмент»  із стейкхолдерами, які знаходяться в регіонах, далеких від бойових дій.

Таким чином 6 і 7 червня 2022 року гаранти освітньо-професійних програм  кандидат економічних наук, доцент кафедри «Фінансів і кредиту» Валентин Дранус та кандидатка економічних наук, доцентка кафедри «Менеджменту» ЧНУ імені Петра Могили Любов Дранус провели зустріч із керівниками та співробітниками підприємств ПрАт «Нива» та видавництва «Абетка» в місті Кам’янець-Подільський Хмельницької області, що продовжують здійснювати виробничо-господарську діяльність, незважаючи на дію військового стану.

Під час зустрічі з потенційними роботодавцями було обговорено сучасний стан підготовки здобувачів вищої освіти за освітньо-професійними програмами, проаналізовано зміст освітніх компонентів і фахових компетентностей, необхідних для підготовки фахівців, які допоможуть випускникам бути конкурентоспроможними на ринку праці.

Зокрема голова Наглядової Ради ПрАТ «Нива» Юрій Пастух ознайомив присутніх із специфікою виробництва на підприємстві, порядком його організації, особливостями здійснення виробничо-господарської діяльності, інформацією про актуальні вакансії, вимогами до працівників із фінансовою та управлінською освітою. Відповідно було зазначено, щоб бути затребуваним фахівцем, потрібно вивчати особливості роботи галузі металообробки та постійно впроваджувати для здобувачів освіти нові компетенції.

Директор видавництва «Абетка» Ярослав Сисин наголосив на тому, що сучасна підготовка здобувачів вищої освіти за освітньо-професійною програмою «Фінансовий менеджмент» буде якісною, якщо в програмі будуть враховані вміння студентів адаптуватися до швидких змін у галузі книговидавництва, що мають місце внаслідок її залежності від мінливості фінансового та політичного стану в державі. Зокрема це стосується знань, вмінь та навичок для участі в грантових програмах для видавництв в контексті фінансового обґрунтування проектів книгарні щодо друку літератури для школярів.

Щодо підготовки здобувачів вищої освіти за освітньо-професійної програми «Менеджмент» було підкреслено важливе значення для сучасного менеджера бути стресостійким та застосовувати вміння професійно організовувати злагоджену командну роботу.

Ця зустріч дала змогу розробникам освітньо-професійних програм «Фінансовий менеджмент» та «Менеджмент» врахувати думку всіх сторін, що зацікавлені в конкурентоспроможності майбутніх випускників, що має позитивно вплинути на удосконалення якості сформованих освітньо-професійних програм.

Гаранти освітньо-професійних програм подякували стейкхолдерам за слушні пропозиції та зазначили, що висловлені думки будуть враховані під час перегляду навчальних планів й освітньо-професійних програм.