Новий сайт університету ×

Практична складова навчання: про навчальні практики для студентів-психологів ЧНУ імені Петра Могили


Завершився тривалий етап навчальних практик для студентів-психологів навчально-наукового медичного інституту. Фінальною сторінкою став майстер-клас та оглядова лекція у  фахівця Олени Татаренко, що минула на базі її психологічного та нейрокорекційного простору «Акула».

Пані Олена поділилася власними здобутками й напрацюваннями, її нестандартний підхід по-справжньому вражає, а любов до справи надихає  усіх, хто познайомився з її досвідом.

Олена Татаренко здійснює нейропсихологічну діагностику та корекцію, нейросенсорну стимуляцію мозку, сенсорну інтеграцію. Вона вміло поєднує глибокі теоретичні знання та практичний досвід роботи з абсолютно різними дітьми.

У арсеналі Олени Татаренко багато різних інструментів, зокрема рожева вежа, коричнева драбина, червоні штанги, таблички з піщаного паперу, що сприяє розвитку тактильного відчуття, розвитку дрібної моторики, підготовці до письма, слухові й смакові коробочки (відповідно для розвитку слухових і смакових відчуттів), геометричні тіла (для ознайомлення дитини з науковими назвами та ознаками об’ємних тіл), а також сухий душ, балансир, сквізер, новинка «Soundsory», сенсорний гамак, сенсорний стіл та багато інших неймовірних приладів та інструментів.

Усі матеріали, з якими нас ознайомила фахівчиня, зорієнтовані на розвиток окремих сфер відчуттів, вироблення уміння слухати тишу і звуки тощо. Вони зосереджують дитячу увагу на певній ізольованій властивості предмета (об’ємі – циліндри, куби і призми; довжині – поділені на дециметри палиці; кольорах – шматочки шовку; шумах – циліндричні коробочки з різним умістом тощо). Ці матеріали не лише розвивають органи чуття дитини, а й спонукають до розумової дії, вчать розрізняти, впорядковувати враження, забезпечують дитині змогу повторити посильні для її віку вправи.

Атмосфера зустрічі була дійсно непересічна, корисна, пізнавальна.