Майстерклас «Кольоротерапія як засіб створення психоемоційного комфорту на уроках української та зарубіжної літератури» у межах проєкту PROMENT


Підвищення фахових компетентностей студентів та створення психологічного та емоційного настрою на уроках української та зарубіжної літератур, здобуття нового креативного педагогічного досвіду.

Саме це є основною метою майстеркласу «Кольоротерапія як засіб створення психоемоційного комфорту на уроках української та зарубіжної літератури», який тривав 27 вересня 2024 року в Центрі тьюторства та менторства на базі Чорноморського національного університету імені Петра Могили

Захід відбувся в межах реалізації проєкту ЄС Еразмус+ 101082696- PROMENT «Сприяння професійній освіті та активній участі студентів через становлення комплексної системи менторства та тьюторства у ЗВО».

Менторкою виступила Ірина Харитонова, учитель української мови і літератури вищої категорії Миколаївського ліцею № 38 ім. В. Д. Чайки, учитель-методист, член Всеукраїнської благодійної організації «Асоціація за нове покоління «Лелека».

Модератором зустрічі є виконавиця проєкту PROMENT за схемою «Менторство молодих учителів», кандидатка філологічних наук, доцентка кафедри української філології та міжкультурної комунікації Галина Косарєва.

Учасниками зустрічі є студенти другого – четвертого курсів факультету філології («менті»), які передають свій досвід студентам-першокурсникам («тьюті»).

За словами організаторів заходу, від відкриття Центру тьюторства та менторства на базі нашого університету ментори співпрацюють з менті, які є студентами, які навчаються за спеціальностями 014.01 «Середня освіта (Українська мова і література)» та 014.021 «Середня освіта (Англійська мова та зарубіжна література)», а також студенти-філологи.

Менторами ж є вчителі ліцеїв, практики та старші наставники.

Під час майстеркласу менторка показувала, які інтерактивні методи можна застосовувати на уроках із літератури, концентруючи увагу дітей над спільною роботою, на змісті творів, доборі кольорів тощо.

Студентка-філологиня Карина говорить, що за допомогою таких засобів, як кольоротерапія, краще можна запам’ятати твір чи основні його елементи.

Результатом спільної роботи команди та фасилітаторів проєкту передбачається передача власних креативних навичок та hard-skills сучасних здобувачів вищої освіти для молодшого покоління під час проходження практик та здійсненні роботи в закладах середньої освіти.

Матеріал підготувала завідувачка

Медіацентру Анна Джежар