За сильними учнями стоять їхні викладачі та наставники. Саме цей девіз підтверджує тривала співпраця науковців ЧНУ імені Петра Могили зі студентами, школярами та вчителями.
Наші викладачі вже не вперше виступають менторами та наставниками для юних допитливих школярів.
Так, зокрема учень Ліцею №91 комунального закладу освіти Дніпровської міської ради Дмитро Січков переміг, здобувши почесне ІІ місце на Всеукраїнському етапі Малої академії наук у секції «Педагогіка».
Керівниками юного науковця є кандидатка педагогічних наук, доцентка кафедри фізики та математики Чорноморського національного університету імені Петра Могили Ірина Манькусь та докторка педагогічних наук, старша наукова співробітниця, заступниця директора з науково-експериментальної роботи інституту педагогіки НАПН України Тетяна Засєкіна.
Разом вони підготували проєкт «Особливості формування та розвитку природничої компетентності учасників освітніх хабів».
Саме в такій науковій та творчій співпраці розвивається підготовка майбутніх професійних педагогічних кадрів.
Метою цього дослідження було вивчення інноваційних підходів до викладання природничих наук та впровадження їх в освітній процес. Зокрема, акцент був зроблений на створенні умов для самостійного дослідження учнями природних явищ, розвитку їх навичок критичного мислення та вміння застосовувати наукові знання в практичних ситуаціях. Їх мета – експериментально перевірити ефективність педагогічних умов, зокрема STEM-орієнтованого підходу, зв’язку з мистецтвом та ситуації успіху. Освітні хаби відкривають нові можливості для розвитку природничої компетентності. Вони створюють атмосферу, де учні можуть вивчати природні науки у позаурочний час, використовуючи різноманітні методи та інтерактивні форми навчання.
Ірина Манькусь, відома своїми численними науковими досягненнями та педагогічними інноваціями, зробила значний внесок у розвиток наукової компетентності своїх учнів. Вона акцентувала увагу на інтегративному підході до викладання природничих наук, використовуючи сучасні освітні технології та методики, що стимулюють активне навчання і критичне мислення учнів.
Це досягнення є важливим кроком у розвитку природничої компетентності молоді та підтвердженням того, що інноваційні освітні підходи можуть дійсно змінити якість навчання.