Основи тьюторингу у закладах вищої освіти і центрі тьюторства та менторства: у ЧНУ імені Петра Могили минула сесія у межах проєкту PROMENT


11 жовтня 2024 року на базі Центру тьюторства та менторства юридичного факультету відбулася перша сесія тренінгу тьюторів «Основи тьюторингу у закладах вищої освіти і центрі тьюторства та менторства».

Сесія зібрала представників академічної спільноти, студентів юридичного факультету та факультету філології для обміну знаннями та досвідом у галузі підтримки студентів.

Захід організований у рамках проєкту ЄС Еразмус+ 101082696 – PROMENT «Сприяння професійній освіті та активній участі студентів через становлення комплексної системи менторства та тьюторства у ЗВО».

Першою спікеркою виступила інституційний координатор проєкту, доктор юридичних наук Алла Коваль з темою «Роль тьютора в академічному становленні та адаптації здобувачів до навчання в університеті відповідно до методології проєкту ЄС Еразмус +».

Вона детально розповіла про важливість тьютора в допомозі студентам адаптуватися до нових навчальних умов, про формат взаємодії тьюторів зі студентами, а також виклики, з якими вони можуть зіштовхнутися в подальшій роботі.

Дмитро Січко, декан юридичного факультету, керівник Центру, розкрив тему діяльності Центру тьюторства та менторства ЧНУ задля сприяння професійному становленню та працевлаштуванню студентів. Він акцентував увагу на мотиваційних чинниках навчання та завданнях Центру у підтримці студентів на шляху до професійного успіху.

Галина Косарєва, кандидатка філологічних наук, виконавиця проєкту, провела інтерактивний блок із тьюторами під назвою «Квадрат Декарта» та виступила з темою «Основи тьюторингу у закладах вищої освіти».

Її сесія надала учасникам практичні інструменти для роботи зі студентами, закликаючи до активної взаємодії та обміну думками.

Завершила сесію Вікторія Андріяш із темою «Тьюторський супровід у вищій освіті: особливості, форми, методи, технології, інструменти». Вона розповіла про історію тьюторства, пояснила, чим тьютор відрізняється від інших освітніх професій, і чому цей напрямок є важливим для сучасної освіти.

Для учасників заходу провела інтерактивну вправу виконавиця проєкту Олена Філімонова, де всі учасники могли поділитися власним досвідом та отримати зворотний зв’язок.

Цей тренінг став не лише нагодою отримати нові знання та практичні навички, але й відчути єдність у спільній меті – підтримці студентів на їхньому шляху до академічного та професійного зростання.

Кожен учасник отримав цінний досвід і практичні інструменти, які зможуть застосувати вже найближчим часом у своїй роботі!