Опитування студентів як інструмент покращення якості викладання на кафедрі соціальної роботи, педагогіки і логопедії


Якість викладання є ключовим чинником успішного освітнього процесу. Для її вдосконалення важливо отримувати зворотний зв’язок від студентів, адже саме вони є головними учасниками навчального процесу. Опитування студентів про якість викладання — це ефективний інструмент для оцінки методів, підходів та наповнення навчальних дисциплін.

Основна мета опитувань, які регулярно проводяться кафедрою соціальної роботи, педагогіки і логопедії з 2020 року — зібрати об’єктивні дані про сприйняття навчального процесу, оцінити рівень задоволеності студентів та виявити можливі напрями для вдосконалення. Це дозволяє викладачам не лише отримати важливу інформацію про ефективність своєї роботи, але й скорегувати підходи до викладання з урахуванням потреб і запитів студентів.

Опитування студентів допомагають визначити:

–        рівень актуальності тем, які викладаються;

–        ефективність методів викладання;

–        ступінь задоволеності навчальними матеріалами;

–        потреби студентів у додаткових знаннях або навичках;

–        загальний рівень мотивації до вивчення дисципліни.

Кафедра соціальної роботи, управління і логопедії розуміє важливість і переваги збору зворотного зв’язку від студентів, адже це:

  1. Покращення викладання: викладачі отримують змогу аналізувати свою роботу, впроваджувати нові методики або вдосконалювати вже існуючі.
  2. Залученість студентів: участь у формуванні освітнього процесу підвищує мотивацію студентів та створює сприятливу атмосферу для навчання.
  3. Адаптація програм: врахування побажань студентів дозволяє зробити освітні програми більш актуальними та відповідними сучасним вимогам.

Регулярне проведення опитувань студентів є важливим кроком на шляху до підвищення якості викладання. Це не лише допомагає створити комфортне навчальне середовище, але й сприяє професійному розвитку викладачів. Освіта має бути динамічною і гнучкою, а студентський зворотний зв’язок — ключовим елементом її вдосконалення.

Перший бакаларський рівень

Другий магістерський рівень