Якість викладання є ключовим чинником успішного освітнього процесу. Для її вдосконалення важливо отримувати зворотний зв’язок від студентів, адже саме вони є головними учасниками навчального процесу. Опитування студентів про якість викладання — це ефективний інструмент для оцінки методів, підходів та наповнення навчальних дисциплін.
Основна мета опитувань, які регулярно проводяться кафедрою соціальної роботи, педагогіки і логопедії з 2020 року — зібрати об’єктивні дані про сприйняття навчального процесу, оцінити рівень задоволеності студентів та виявити можливі напрями для вдосконалення. Це дозволяє викладачам не лише отримати важливу інформацію про ефективність своєї роботи, але й скорегувати підходи до викладання з урахуванням потреб і запитів студентів.
Опитування студентів допомагають визначити:
– рівень актуальності тем, які викладаються;
– ефективність методів викладання;
– ступінь задоволеності навчальними матеріалами;
– потреби студентів у додаткових знаннях або навичках;
– загальний рівень мотивації до вивчення дисципліни.
Кафедра соціальної роботи, управління і логопедії розуміє важливість і переваги збору зворотного зв’язку від студентів, адже це:
Регулярне проведення опитувань студентів є важливим кроком на шляху до підвищення якості викладання. Це не лише допомагає створити комфортне навчальне середовище, але й сприяє професійному розвитку викладачів. Освіта має бути динамічною і гнучкою, а студентський зворотний зв’язок — ключовим елементом її вдосконалення.