На базі факультету філології ЧНУ імені Петра Могили та Університету Саарланду стартує міжнародний студентський проєкт – Borderland Stories/Прикордонні історії


14 вересня 2021 року на базі ЧНУ імені Петра Могили  та Університету Саарланду (м.Саарбрюкен (Саарланд)  стартує міжнародний студентський проєкт – Borderland Stories/Прикордонні історії. Це – німецько-українські зустрічі молоді.

Протягом трьох  місяців група студентів  третього курсу факультету філології ЧНУ ім. Петра Могили

Студентки 3 курсу факультету філології ЧНУ ім.Петра Могили,учасниці проєкту

та студентів п’ятого курсу університету Саарланду  під керівництвом координаторів проєкту: декана  факультету філології ЧНУ ім. Петра Могили, доктора філологічних наук, професора Олександра Пронкевича та професора університету Саарланд  Астрід Фелнер

координатор проєкту Borderland Stories, декан факультету філології ЧНУ ім. Петра Могили, доктор філологічних наук, професор Олександр Пронкевич

координатор проєкту Borderland Stories,професор університету Саарланд, Астрід Фелнер

будуть досліджувати кордони як зони переговорів, зони артикуляції приналежності чи відторгнення. А також підступляться до вивчення кордонів з точки зору вивчення культур України та Німеччини.

Викладання відбудеться  у вигляді майстер-класів «Репортер», «Режисер (сторітелінг)»  та «Введення в етнографічні методи дослідження», групових та індивідуальних  робіт  з визнаними експертами – журналістами, редакторами, відеооператорами, монтажерами, студенти двох країн робитимуть власні  медійні дослідження. Підсумком цієї багатогранної роботи стануть спільні медіапроєкти, що будуть репрезентовані в Україні та Німеччині.

Проєкт підтримано такими поважними інституціями як Federal Foreign Office, Remembrance Responsibility Future Foundation та Civil Society Foundation. Важливо підкреслити, що ініціатива цих інноваційних для України науково-культурологічних студій належить ЧНУ ім. Петра Могили. Організатори переконані у важливості саме міжнародного складу робочих груп. Адже кордони – це не тільки певна географічна межа між регіонами та країнами. Вони також можуть бути символічними, соціальними, ідеологічними чи культурними розділювачами, що концептуалізуються різними культурними, соціальними чи мистецькими практиками. Тому мультимедійний формат підсумкових робіт здатен якнайкраще передати підсумки цих чотиримісячних досліджень.

В кінцевому підсумку студенти двох країн навчаться використовувати медіа та наукові інструменти дослідження проблематики кордонів й критично аналізувати процеси різних видів кордонів та ідентичності. А головною метою проєкту стане поглиблення спільного розуміння кордонів як багатоаспектного явища, тобто одночасне бачення кордону як об’єкту та як процесу, усвідомлення механізмів виникнення, розвитку та функціонування прикордонного мислення та формування ідентичностей.