«Могилянські читання – 2024» на кафедрі соціальної роботи, педагогіки і логопедії
6 листопада 2024 року викладацький склад кафедри соціальної роботи, педагогіки і логопедії навчально-наукового медичного інституту ЧНУ імені Петра Могили та студенти спеціальності «Соціальна робота» узяли участь у роботі підсекції «Соціальна робота в період трансформаційних змін: проблеми, ризики та перспективи» Всеукраїнської щорічної науково-практичної конференції «Могилянські читання – 2024».

Мета підсекції – розкриття актуальності та перспективності соціально-психологічної допомоги різним категоріям клієнтів у різних сферах життєдіяльності суспільства в період трансформаційних змін в Україні та світі.

Привітала учасників з початком роботи підсекції завідувачка кафедри, професорка Наталія Савінова, яка наголосила на важливості наукових досліджень в соціальній сфері.


Модерацію роботи секції здійснював доцент кафедри Руслан Чубук.
Доповіді учасників підіймають важливі теми, зокрема:
- теоретичні аспекти психологічної підготовки майбутніх соціальних працівників;
- ключові документи, які сформували соціальну політику та систему соціального захисту в Європейському Союзі;
- еволюція відношення суспільства до проблеми насилля в сім’ї;
- професійна мотивація та адаптація студентів до навчання у закладі вищої освіти;
- провідні ідеї козацької педагогіки;
- роль соціальних працівників у подоланні емоційної самотності людей похилого віку;
- основні проблеми діяльності центрів надання соціальних послуг;
- професійна підготовка соціальних робітників в Україні в період 1990-2024 років;
- соціальна підтримка військовослужбовців та членів їх сімей;
- сутність, види та джерела виникнення страхів молодших школярів;
- резильєнтність та її важливість під час війни;
- особливості формування психологічного клімату в колективах органів державної влади;
- вплив воєнного стану на інтенсивність емоційного вигорання волонтерів і його профілактика;
- тайм-менеджмент як запорука успішності навчання студентів ЗВО;
- особливості емоційного стану дітей в ситуації розлучення батьків;
- теоретичні аспекти визначення психоемоційних станів особистості;
- особливості та рекомендації взаємодії батька з дитиною постнатального періоду;
- аналіз емпіричних методів взаємостосунків батька та немовля з моменту народження;
- теоретичні та прикладні аспекти дослідження психоемоційних станів вагітних жінок;
- роль тата у розвитку дитини в ранній постнатальний період;
Повні тексти доповідей всіх учасників конференції представлені у збірці тез конференції.

Фото 6
Колектив кафедри дякує всім учасникам конференції за активну участь та цікавість до актуальних питань розвитку соціальної роботи в Україні.