Корисна інформація про факультети та інститути ЧНУ ім. Петра Могили: Навчально-науковий інститут післядипломної освіти


До уваги абітурієнтів! Продовжуємо рубрику «Корисна інформація про факультети та інститути ЧНУ ім. Петра Могили». Дізнайся про Навчально-науковий інститут післядипломної освіти Могилянки!

Навчально-науковий інститут післядипломної освіти заснований у 2002 році.

Види діяльності:

  • заочна освіта
  • навчання за освітньо-професійними програмами бакалавра і магістра;
  • можливість одночасно працювати та навчатись (всього 3 сесії по 2 тижні);
  • комфортні умови навчання для людей з особливими фізичними потребами;
  • можливість навчатись з використанням системи Moodle 3.3;
  • індивідуальні психологічні консультації та додаткові години на вивчення іноземної мови;
  • сучасна навчальна база;
  • вартість навчання значно нижча за денну;
  • підвищення кваліфікації за більш ніж 30 напрямами підготовки;
  • професійна перепідготовка звільнених у запас кадрових військових Збройних Сил України та інших силових структур, членів їх сімей та сприяння їх працевлаштуванню;
  • студентські сервіси:
  • психологічна підтримка;
  • супровід осіб з функціональними обмеженнями;
  • науково-дослідна робота по інклюзії та реабілітації;
  • волонтерська діяльність;
  • працевлаштування студентів.

Структура інституту:

  • Центр соціально-психологічної підтримки, професійного розвитку та сприяння працевлаштуванню. До складу Центру входять:
  • Центр тренінгових технологій
  • Сервісний центр для студентів з особливими потребами (інклюзивна освіта)
  • Центр сприяння працевлаштуванню
  • Психологічний консультаційний центр
  • Клуб студентів «Психологічний майданчик»
  • Школа кураторів та молодих викладачів
  • Центр волонтерства
  • Науковий дослідно-практичний центр з питань інклюзії та реабілітації Чорноморського національного університету ім. Петра Могили. Метою діяльності Центру є об’єднання зусиль науковців, фахівців та розробників обладнання для створення ефективних науково підтверджених корекційно-розвиткових заходів, поєднати технології використання сучасного інтерактивного обладнання з програмами, методами, методиками та обладнанням, які вже використовуються фахівцями в корекційно-розвитковій роботі з дітьми з особливими освітніми потребами, розповсюдити досвід серед фахівців інклюзивно-ресурсних центрів та навчальних закладів, які входять до Мережі інклюзивних інтерактивних осередків.

 

Запрошуємо на навчання!