Відбулось завершення тренінгу-інтенсиву «Тьюторська підтримка в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами»


13 березня в ЧНУ ім.. Петра Могили відбулось завершення тренінгу-інтенсиву «Тьюторська підтримка в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами», який стартував у лютому.

Ідея проведення таких занять  виникла через активне впровадження інклюзії в освіту України в останні роки. Оскільки однією з обов’язкових вимог  відкриття інклюзивного класу в школі є  наявність асистента вчителя (тьютора), виникла необхідність підготовки саме таких фахівців. Участь студентів у тренінгах дозволила їм зрозуміти місце асистента в команді супроводу дитини, вивчити особливості дітей з різними освітніми особливостями та симптоматикою, проаналізувати типові помилки у роботі тьютора.

12 студентів 4 курсу спеціальності «Соціальна робота» отримали сертифікати про участь в тренінг-інтенсиві «Тьюторська підтримка в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами» від навчально-наукового інституту післядипломної освіти, структурною частиною якої є Центр соціально-психологічної підтримки студентів.

Спецкурс організовано у рамках співпраці Social work practise club та Центру соціально-психологічної підтримки, професійного розвитку та сприяння працевлаштуванню.

Серію навчальних тренінгів проводила Лада Захарова, практичний психолог, психотерапевт, викладач університету та співробітник Центру. У процесі навчання студентів також відбулись зустрічі зі спеціалістами, які працюють з дітьми з особливими потребами.

Лада Захарова зазначила, що планується продовження проведення роботи в цьому напрямку. Так, виникли ідеї щодо  перенесення досвіду такого супроводу на студентську спільноту (адже в Могилянці навчаються студенти з інвалідністю), а також необхідна тьюторська підготовка не тільки молодих фахівців, але й досвідчених професіоналів та батьків, які мають таку потребу.

Отже, цей тренінг-інтенсив є початком великої роботи з впровадження інклюзії з урахуванням кращих вітчизняних і світових практик.