Цьогорічні вступники подають заяви для вступу до закладів вищої освіти в електронній формі через електронні кабінети. Реєстрація електронних кабінетів вступників розпочалася 1 липня.
Для реєстрації кабінету потрібно увійти на сторінку системи подання заяв в електронній формі.
Важлива інформація, щоб відкрити електронний кабінет
Для відкриття електронного кабінету треба вказати адресу електронної пошти, адже надалі вона буде логіном для входу. Система автоматично перевірить логін на збіг з іншими. Якщо буде зафіксовано ідентичність логінів – видасть попередження. У такому разі потрібно створити новий унікальний логін. На вказану електронну адресу надійде лист для активації доступу до електронного кабінету.
Під час реєстрації електронного кабінету заборонено використовувати електронні адреси заблокованих в Україні сервісів, до яких належать, наприклад, mail.ru, yandex.ru.
Для реєстрації електронного кабінету потрібно також внести дані:
У випадках, коли відсутній сертифікат ЗНО або НМТ, необхідно встановити ознаку «Не маю сертифікатів НМТ (ЗНО)» та зареєструвати електронний кабінет вступника з документом, що посвідчує особу.
Які дані та документи потрібно завантажити?
Після активації електронного кабінету потрібно ввести / завантажити таку інформацію про вступника:
Файли потрібно завантажувати у форматі JPG (JPEG), а максимальний розмір такого файлу не має перевищувати 1 Мб.
У разі наявності сертифіката ЗНО інших років необхідно також додати дані сертифіката (номер, PIN-код, рік) і додати цей документ.
Хто може допомогти відкрити електронний кабінет та завантажити документи?
Для допомоги вступникам під час подання заяв в електронній формі допоможе приймальна комісія ЧНУ імені Петра Могили.
Що буде, якщо внести неточні дані?
Після подання першої заяви внести будь-які зміни до електронного кабінету вже неможливо. Тому краще пересвідчитися, що всі дані завантажені в електронний кабінет коректно.
Щодо підтвердження права на сільський коефіцієнт, то завантажити відповідну довідку треба до подання першої заяви.
Скільки можна подати заяв?
Вступники можуть подати до 5 заяв на бюджетну форму навчання в будь-який заклад вищої освіти без обмеження щодо кількості спеціальностей, на які їх подають, та до 20 заяв на контракт.
У кожній заяві, яку абітурієнт подає на бюджет, потрібно обов’язково встановити її пріоритетність – від 1 до 5, де 1 – це найвища пріоритетність, а 5 – відповідно, найнижча.
Установлення пріоритетності – важливий крок, адже змінити її після подання заяви неможливо.
Протягом якого часу приймають заяви?
Прийом заяв та документів від вступників розпочинається 29 липня (крім вищих військових навчальних закладів (закладів вищої освіти зі специфічними умовами навчання), військових навчальних підрозділів закладів вищої освіти) та закінчується: