Розвінчання міфів із вивчення англійської мови


У ХХІ столітті англійська мова стала не лише інтернаціональною, а вимогою часу для масової комунікації. Тому наразі актуальність вивчення іноземної мови велика, але переважно відсутня мотивації у вивченні.

Сьогодні ми спробуємо розвінчати деякі міфи опанування іноземними мовами.

Міф 1. Для вивчення іноземної мови необхідні особливі здібності та високий рівень IQ

У багатьох європейських країнах іноземною мовою володіє більшість населення, не завжди маючи при цьому особливі здібності до мов. Чому так? Першочергову роль відіграє мотивація та зацікавленість кожної людини, можливість для практики, витрачений час та зусилля, але важливим є й вибір ефективного методу опанування.

Міф 2. Діти краще вивчають мову, ніж студенти та дорослі

Згідно з дослідженнями, діти швидше та легше, ніж дорослі, вивчають мови. Але чому? Вони інакше підходять до опанування іноземними мовами, вони вчаться, не сильно замислюючись над логікою та складними правилами. Також важливо, що діти менше бояться помилитися та невимушено говорити.

Проте, через дисциплінованість та системний підхід студенти мають більший прогрес в опануванні мови, тому що  здатні розуміти та вживати складні граматичні конструкції, запам’ятовувати більшу кількість нових слів.

 

Міф 3. Проживання в іноземній країні гарантує вивчення мови

Такої думки притримуються багато людей, однак часто емігранти в Америці не володіють англійською навіть після 10 років проживання та припускаються елементарних помилок.

Чому так стається? Іммігранти за межами повсякденного життя переважно не витрачають час на покращення свого рівня володіння мовою. Базових знань вистачає на побутовому рівні. Це свідчить, що проживання в іноземній країні не завжди означає автоматичне опанування мови на високому рівні та розуміння граматики, досконалу вимову та достатній словниковий запас. Основні переваги у вивченні мови в іншій країні у тому, що там більше можливостей для практики і там є мовне середовище. Гарною можливістю є стажування та проходження практики від університету за кордоном.

 

Міф 4. Відвідування мовних курсів достатньо для вивчення мови

Опанування граматики, вимови, словникового запасу, а також навичок аудіювання та читання вимагає значного часу, повторювань та практики, що просто неможливо у групі. Крім того, різні студенти проходять матеріал із різною швидкістю та потребують різну кількість практики. Тому можна доповнити своє навчання сучасними технологіями. Комп’ютер – терплячий і безкоштовний репетитор, доступний у будь-який час.

 

Міф 5. Підручника достатньо для вивчення мови

Для вивчення різних аспектів мови краще обирати різні ресурси, аніж просто один підручник. Зокрема, вправа з граматики ефективніше буде онлайн, адже одразу можна побачити свої помилки. Нові слова запам’ятовувати зручніше через мобільні додатки.

Міф 6. Найкращий спосіб вчити іноземну мову – просто говорити

Насправді ми вчимо мову за рахунок читання та слухання. Саме так ми отримуємо нові слова та граматичні структури. Натомість, через розмову та письмо ми мову практикуємо і використовуємо. Тому для того, щоб добре і правильно розмовляти та писати, потрібно спочатку багато читати і слухати.

Міф 7. Помилки (не)можна робити

Усе залежить від ситуації. У ситуації під час розмови з іноземцем головною є передача інформації. Тому краще розмовляти з помилками, аніж змусити співрозмовника декілька хвилин чекати, поки правильно побудуєте речення та підглянете в словнику точний переклад слова. А ось у ситуації, наприклад, під час практичного заняття, важливо першочергово думати, як сказати речення правильно, адже помилки дуже легко закріпляються і запам’ятовуються.

Джерело