Результати соціологічного дослідження громадської думки миколаївців: Миколаївський центр соціологічних досліджень ЧНУ імені Петра Могили


Миколаївський центр соціологічних досліджень з 01 по 06 жовтня поточного року провів польове дослідження  на тему «Інформованість громади про політичне життя міста» та «Протестні настрої містян»

Аудиторія дослідження: населення м. Миколаєва віком від 18 років і старше.

Вибірка: Обсяг вибіркової сукупності становить 800 осіб. Вибірка багатоступенева, власне ймовірнісна, квотна; репрезентативна за віком та статтю респондентів. Репрезентативність вибірки забезпечується її дизайном й розрахунком її мінімального обсягу, що забезпечує необхідну точність результатів. Економічність вибірки пов’язується з вартістю вибіркового дослідження.

Метод дослідження: особисте формалізоване інтерв’ю (face-to-face) згідно з опитувальником за місцем проживання респондента.

Більше інформації тут

Події та оголошення


вересня
18
Урочисті збори волонтерів

Центр соціально-психологічної підтримки, професійного розвитку та сприяння працевлаштуванню ЧНУ ім. Петра Могили запрошує всіх охочих долучитися до команди волонтерів Центру. Урочисті збори відбудуться 18 вересня 2019 року о 15.30 в ауд. 10-109. Реєстрація обов’язкова Телефони для довідок: 067-512-27-71 (Людмила Анатоліївна …

вересня
22
На молодіжний обмін в Болгарії шукають учасників та тім-лідера!

Проект «Social Inclusion for Better Future» передбачає, що протягом 10 днів молодь буде шукати шляхи інтеграції людей, які відносяться до соціально вразливих груп. Учасники зможуть підвищити власну поінформованість про поточні проблеми, навчаться поважати особливості інших представників суспільства та культурне різноманіття. …

вересня
24
Журналісти, беріть участь у онлайн-курсі з медіаграмотності!

Very Verified: онлайн-курс з медіаграмотності – це щеплення проти вірусу дезінформації. Курс розроблений міжнародною організацією IREX у партнерстві зі студією онлайн-освіти EdEra. Онлайн-курс пояснює, як орієнтуватися в інформації довкола та як розпізнати дезінформацію та пропаганду. Формат: курс складається з п’яти …