Зустріч з волонтером Корпусу миру в рамках Молодіжної платформи BE PROFI при «Миколаївському центрі соціологічних досліджень» ЧНУ ім. Петра Могили


22 листопада 2018 року відбулася чергова зустріч у рамках Молодіжної платформи BE PROFI, яка функціонує при «Миколаївському центрі соціологічних досліджень» Чорноморського національного університету імені Петра Могили. В якості спікера була запрошена волонтерка Корпусу миру США – Анастасія Баннікова .

Загалом, Корпус миру – це урядове агентство США, покликанням  якого є зміцнення миру та дружби між народами світу. Одними із головних проектних напрямів роботи волонтерів є викладання англійської мови як іноземної та внесок у розвиток молоді. Саме тому доповідь на тему «Моя волонтерська служба в Корпусі миру в Гані і Україні» та її обговорення відбувалися англійською мовою, знання якої сьогодні є необхідною умовою конкурентоспроможності фахівців на ринку праці.

Також у рамках зустрічі пані Анастасія поділилася своїми враженнями про місто Миколаїв, в якому вона зараз проживає. Детальніше про волонтерську діяльність Анастасії Баннікової можна прочитати в блозі.

Події та оголошення


грудня
7
Відкриття виставки “Золотий Буг-2018”

7 грудня о 15.00 в галереї мистецтв ЧНУ імені Петра Могили відбудеться відкриття виставки Українські художники – Миколаєву «Золотий Буг-2018». Роботи, зібрані в експозицію, були створені дванадцятьма українськими художниками. На своїх полотнах митці показали Миколаїв таким, яким його не бачить …

грудня
10
Наукова дискусія з актуальних питань історії України, Польщі та українсько-польських відносин

Науково-дослідний інститут Полоністики ЧНУ ім. Петра Могили з нагоди 100-річчя проголошення незалежності України й отримання незалежності Польщі запрошує усіх охочих на наукову дискусію з актуальних питань історії України, Польщі, українсько-польських відносин, яка відбудеться в межах круглого столу «Україна-Польща: архіви, джерела, …

грудня
10
Щорічний Фестиваль учнівської молоді “Ліга кращих”

1 грудня 2018 року стартувало інтернет-голосування за кращу соціальну рекламу від учнів 10-11 класів Миколаївської області.