Засідання Економічного клубу: «Селекційна політика «Баварії»» та «Економіка кіно»


Вчора, 30 січня, в Могилянці відбулось чергове засідання Економічного клубу, організованого Факультетом економічних наук ЧНУ ім. Петра Могили. Під час заходу акцентували увагу на двох питаннях: «Селекційна політика «Баварії»» та «Економіка кіно».

Цього разу спікером виступив Вадим Дяченко, студент 5 курсу, який є досвідченим учасником змагання «Економічний турнір».  Під час «Економічного турніру», що відбудеться вже у березні, одним з питань буде «HR-менеджмент у цифрах: селекційна політика Шахтаря VS Динамо за останні 12 років». Спираючись на це, спікер запропонував розглянути селекційну політику «Баварії» орієнтуючись на турнірний формат. Для цього він запросив трьох учасників Економічного клубу, яких наділив ролями ФК «Баварія», ФК «Борусія» та футболіста, особистість якого з’ясували пізніше – Маріо Гетце. Студенти повинні були назвати вигоду та ризики купівлі/продажу гравця.

Після цього Економічний клуб перейшов до обговорення економіки кіно. На прикладі різних фільмів Вадим Дяченко пропонував вдалі моделі, які забезпечать прибуток. Як відомо, в Україні виділили 1 млрд гривень на розвиток кіно, тому спікер запропонував студентам аргументовано відповісти, куди б вони витратили таку суму для розвитку цієї сфери. Студенти активно відповідали на питання та пропонували своє рішення завдання.

 

Події та оголошення


квітня
17
У Могилянці відбудеться показ франкомовного кіно

17 квітня о 12:30 в актовій залі ЧНУ ім. Петра Могили відбудеться показ франкомовного кіно для студентів навчальних закладів в рамках відзначення Року французької мови в Україні. Захід реалізується за підтримки управління молодіжної політики спільно з Alliance Française Odessa / Альянс …

квітня
17
Засідання Економічного клубу

Студенти І-ІІ курсів продовжують досліджувати економіку крізь призму актуальних питань сучасності. Саме тому 17 квітня о 15:30 в ауд.10-306 пройде чергове дискусійне засідання Економічного Клубу! Будуть розглянуті такі теми: Дилема моделей поведінки раціонального споживача в супермаркеті та інтернет-магазині. Рівновага інформації …