Як змотивувати абітурієнтів та їх батьків при виборі ВНЗ


Реформування освіти впливає на подальші перспективи розвитку соціальної сфери в цілому та на застосування вищими навчальними закладами нових стратегій в області надання навчальних послуг та позиціонування ВНЗ. Формування іміджу університету та його підтримка посилює позиції не тільки на локальному ринку навчальних послуг, але й на рівні регіону й держави, що в значній мірі відображається на мотивації студентів під час вибору університету.

Ці та інші питання вступу до ЧНУ імені Петра Могили було обговорено на батьківських зборах учнів 10-х та 11-х класів Миколаївської гімназії №2 викладачами факультету комп’ютерних наук (ст. викладач кафедри автоматизації та комп’ютерно-інтегрованих технологій – Жук Ірина Юріївна) та заступником директора медичного інституту Яремчук Ольга Миколаївна.

Батькам та учням роз’яснено, що конкурентні переваги забезпечують ті ВНЗ, які володіють високим інтелектуальним потенціалом, займають впевнені позиції на ринку праці та мають свою стратегію розвитку. Викладачі університету повідомили про високу якість освіти та професіоналізм викладачів, що викладають в ЧНУ імені Петра Могили; про наявність системи міжнародних стажувань і практик; про можливість вчитися на найсучаснішому обладнані.

Разом із директором школи Федоренком Володимиром Олександровичем було зорієнтовано батьків на відвідання дня відкритих дверей, який відбудеться 4 лютого 2018 року.