12 січня відбувся випуск дитячої бізнес-школи, яка діє при Чорноморському національному університеті імені Петра Могили.
На зимових канікулах Школа провела 2 програми:
– “Курс молодого бізнесмена” – групи 8-11 і 12-14 років
– “Розробка власного бренду” – 10-14 років.
Програма “Курс молодого бізнесмена” включає:
– фінансову грамотність;
– ораторське мистецтво;
– розвиток лідерських якостей;
– критичне мислення;
– комунікації.
Програма “Розробка власного бренду” включає:
– Бренд-ідея – від ідеї продукту до ідеї бренду.
– Бренд-стратегія – розробка стратегії бренду і його просування.
– Я – бренд і вартість проекту – роль особистості у формуванні бренду проекту.
– Презентація бренду – створення рекламних повідомлень.
Учасники програми «Курс молодого бізнесмена» вивчали: фінансову грамотність; ораторське мистецтво; розвиток лідерських якостей; критичне мислення; комунікації.
Учасники програми «Розробка власного бренду» протягом 5 днів займалися підготовкою різних позицій власного бренду. Проходили теоретичне і практичне інтерактивне навчання, робота в мозкових центрах із генерації ідей концепції бренду, інші форми творчих процесів.
Усі учасники Школи в урочистій атмосфері отримали сертифікати про навчання. Вітаємо юних бізнесменів із новими досягненнями!