Студентка ЧНУ отримала стипендію голови Миколаївської облдержадміністрації


Студентка 3 курсу спеціальності «Економіка підприємства» ЧНУ ім. Петра Могили Ксенія Селіхова отримала стипендію голови Миколаївської обласної державної адміністрації, голови Миколаївської обласної ради.

Диплом про призначення стипендії Ксенії вручила голова Миколаївської обласної ради Вікторія Москаленко на засіданні колегії департаменту освіти і науки облдержадміністрації. Захід відбувся 27 грудня в Миколаївському інституті післядипломної педагогічної освіти.

Такі ж стипендії отримали ще троє кращих учнів професійно-технічних навчальних закладів та п’ять кращих студентів вищих навчальних закладів І-ІV рівнів акредитації Миколаївської області.

Стипендіатів привітав і Народний депутат України Тарас Кремінь. Під час своєї промови Тарас Дмитрович привітав і колектив ЧНУ ім. Петра Могили з отриманням університетом статусу національного.

Щиро вітаємо Ксенію Селіхову, бажаємо успіхів та нових звершень! DSC_0406 DSC_0444 DSC_0527

Події та оголошення


квітня
20
У Могилянці пройде семінар «Правовий захист від дискримінації»

20 квітня 2019 року в рамках реалізації проекту з протидії дискримінації «Миколаїв –місто рівності» відбудеться семінар «Правовий захист від дискримінації» для осіб, які зіткнулися з дискримінацією за деякою ознакою та порушенням прав людини. Протягом семінару Ви дізнаєтеся про гарантовані Конституцією …

квітня
17
У Могилянці відбудеться показ франкомовного кіно

17 квітня о 12:30 в актовій залі ЧНУ ім. Петра Могили відбудеться показ франкомовного кіно для студентів навчальних закладів в рамках відзначення Року французької мови в Україні. Захід реалізується за підтримки управління молодіжної політики спільно з Alliance Française Odessa / Альянс …

квітня
17
Засідання Економічного клубу

Студенти І-ІІ курсів продовжують досліджувати економіку крізь призму актуальних питань сучасності. Саме тому 17 квітня о 15:30 в ауд.10-306 пройде чергове дискусійне засідання Економічного Клубу! Будуть розглянуті такі теми: Дилема моделей поведінки раціонального споживача в супермаркеті та інтернет-магазині. Рівновага інформації …