Стрельчук Яна В’ячеславівна


кандидат педагогічних наук, доцент кафедри англійської мови

 

Освіта та професійний шлях

Стрельчук Яна В’ячеславівна – кандидат педагогічних наук, доцент кафедри англійської мови ЧНУ ім. Петра Могили. Стаж педагогічної діяльності – 18 років. Кількість виданих наукових праць – понад 30.

У 2012 році захищено дисертацію на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук зі спеціальності 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. Тема дисертації: «Формування культури морально-ділових відносин у майбутніх менеджерів зовнішньоекономічної діяльності».

Сфера наукових інтересів: культура морально-ділових відносин майбутніх фахівців, іншомовна підготовка студентів у контексті інтернаціоналізації освіти.

Основні публікації

  1. Стрельчук Я. В., Бутенко В.Г. Формування культури морально-ділових відносин у менеджерів зовнішньоекономічної діяльності: монографія. / Я. В. Стрельчук, В. Г. Бутенко – Херсон: Грінь Д.С., 2012. – 258 с.
  2. Стрельчук Я.В. Формування потенційного англомовного словника студентів на основі багатозначності слів // Науково-педагогічний журнал «Молодь і ринок». – №7(102) липень 2013.- Дрогобич: Вид-во Дрогобицького державного педагогічного університету. – С. 73-78.
  3. Стрельчук Я.В. Формування культури англомовного ділового спілкування студентів нефілологічних спеціальностей: [Электрон. ресурс]. – Режим доступу: archive.nbuv.gov.ua/e-journals/Vnadps/2013_2/13syvsns.pdf
  4. Strelchuk Y.V. Shmidt V. Developing English potential vocabulary of students of non-philological specialties with the help of modern technologies / Y.V. Strelchuk // Science and Education a new Dimension. Pedagogy and Psychology, 2 (8), issue: 16, 2014.- Budapest, p.29-32.
  5. 5. Стрельчук Я.В. Communicative approach of English teaching and its advantages. (Zbior Artykulov Naukowych. Pedagogika. Priorytetowe obszary badawcze: od teorii do praktyki. Lublin (PL). 09.2016.- Warszawa, p.67-70.
  6. 6. Стрельчук Я.В. Making use of the Internet for English studies in Universities. (Zbior Artykulov Naukowych. Pedagogika. Priorytetowe obszary badawcze: od teorii do praktyki. Lublin (PL). 02.2017.- Warszawa. –p.62-64.