Стодолінська Юлія Валеріївна


доцент б.в.з. кафедри англійської філології Інституту філології
ЧНУ імені Петра Могили кандидат філологічних наук

Освіта та професійний шлях

У 2010 році закінчила Інститут філології Чорноморського державного університету імені Петра Могили (магістр філології, спеціальність: мова та література (англійська)).

У 2006-2007 н. р. навчалася за спеціальністю Business у Riverland Community College у США за програмою обміну для студентів вищих навчальних закладів UGRAD (Eurasian Undergraduate Exchange Program). Пройшла стажування у Martin Luther Universität Halle Wittenberg в Німеччині у 2009 р. за стипендією DAAD.

У 2010-2013 рр. навчалася в аспірантурі Чорноморського державного університету імені Петра Могили.

З 2010 р. працювала на посадах викладача, старшого викладача, а з 2019 р. – доцента б.в.з.  кафедри англійської філології ЧНУ імені Петра Могили.

У 2018 році пройшла стажування в Universität des Saarlandes у Німеччині.

 

Захист дисертації

2013 р. – захист кандидатської дисертації на тему: «Концепт ДІТИ в американському дискурсі маркетингу: лінгвокогнітивний і комунікативно-прагматичний аспекти» на здобуття наукового ступеня кандидата філологічних наук за спеціальністю 10.02.04 — германські мови, у Херсонському державному університеті.

 

Наукові інтереси: когнітивна лінгвістика, лінгвокультурологія, ділова та міжкультурна комунікація.

 

Google Scholar
yuliia.stodolinska@chmnu.edu.ua
(0512) 76-92-79

 

Основні публікації

Кількість опублікованих праць – близько 20-ти. Серед них:

  1. American Marketing Discourse and Multimodality: Cognitive and Communicative Aspects // Наукові записки. – Випуск 1. – Серія: Германістика та міжкультурна комунікація. – Херсон: Видавничий дім «Гельветика», 2019. – С. 112-117.
  2. Child-narrator in Laura Ingalls Wilder’s Books // Наукові записки. – Випуск 164. – Серія: Філологічні науки – Кропивницький: Видавництво «КОД», 2018. – С. 226–229.
  3. Концепт ДІТИ в американському дискурсі маркетингу: лінгвокогнітивний і комунікативно‑прагматичний аспекти // Лінгвокогнітивна поетологія: колективна монографія / Л.І. Бєлєхова, С.В. Волкова, О.С. Маріна, А.О. Цапів та ін. – Херсон: Видавничий дім «Гельветика», 2018. – С. 229–251.
  4. Специфіка художнього порівняння у дитячому дискурсі // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія “Лінгвістика”: збірник наукових праць. – Випуск 26. – Херсон: ХДУ, 2016. – С. 70–75.
  5. Classification of Creolized Texts in the Marketing Discourse of American Children’s Clothing Companies // Когнітивна лінгвістика в міждисциплінарному контексті: теорія і практика. Матеріали Міжнародної наукової конференції УАКЛіП / ЧНУ імені Богдана Хмельницького, Черкаси, 8-10 жовтня 2016 р.: [відп. ред. С. А. Жаботинська]. − Черкаси : Видавець ФОП Гордієнко Є.І., 2016. – С. 61.
  6. Вербально-пікторіальна метафора у креолізованих текстах дискурсу маркетингу американських компаній дитячого одягу // Наукові записки. Серія: Філологічні науки (мовознавство). – Випуск 138. – Кіровоград: Видавець Лисенко В.Ф., 2015. – С. 143–147.
  7. Концепт ДІТИ в американському дискурсі маркетингу: лінгвокогнітивний і комунікативно-прагматичний аспекти: автореф. дис. канд. філол. наук: спец. 10.02.04 “Германські мови” / ЮліяВалеріївна Стодолінська ; Херсонський держ. ун-т. – Херсон, 2013. – 20 с.