Snake Battle: створи свого бота


Запрошуємо студентів ЧНУ ім. Петра Могили написати Бота для змійки, який обіграє інших ботів за балами.

Умови участі:  

Усі грають на одному полі. Змійка може пересуватися вільними клітинами поля в усі чотири сторони, але не може повертатися у попередню клітину. На своєму шляху Змійка може зустріти камінь, золото, таблетку люті, таблетку польоту, яблуко або іншу Змійку. Якщо Змійка натрапить на камінь, то вона зменшується. Якщо Змійка менше двох клітин – вона загине. За золото, яблука, у разі смерті інших Змійок, Ваша Змійка отримає бонусні бали. За свою смерть і за камені – штрафні бали.

У процесі написання Бота необхідно піклуватись тільки про логіку переміщень Бота. Усі необхідні допоміжні речі вже зроблені за Вас.

Матч складається з 1 Раунду. Учасник, який закінчив гру, одразу потрапляє до нової кімнати. У новій кімнаті гра починається після того, як в ній зберуться 5 учасників. Перемагає змійка, яка залишилася живою на полі, у той час як інші загинули.

Грає триває 300 тіків і закінчується перемогою найбільшої змійки. Переможець Раунду отримує +50 очків. У випадку, якщо на кінець таймауту в 300 тіків у кімнаті знаходяться декілька змійок, усі вони вважаються переможцями, але призові очки діляться пропорційно довжинам змійок.

Про детальні правила та умови, бали та особливі випадки можна дізнатися за посиланням.

Події та оголошення


квітня
17
У Могилянці відбудеться показ франкомовного кіно

17 квітня о 12:30 в актовій залі ЧНУ ім. Петра Могили відбудеться показ франкомовного кіно для студентів навчальних закладів в рамках відзначення Року французької мови в Україні. Захід реалізується за підтримки управління молодіжної політики спільно з Alliance Française Odessa / Альянс …

квітня
17
Засідання Економічного клубу

Студенти І-ІІ курсів продовжують досліджувати економіку крізь призму актуальних питань сучасності. Саме тому 17 квітня о 15:30 в ауд.10-306 пройде чергове дискусійне засідання Економічного Клубу! Будуть розглянуті такі теми: Дилема моделей поведінки раціонального споживача в супермаркеті та інтернет-магазині. Рівновага інформації …