Школа юних бізнесменів: перший крок до створення власного бізнесу


Сучасні діти відрізняються від того, якими дітьми були їхні батьки. Перед новим поколінням цілий світ майже без кордонів. Попереду – безліч варіантів того, як віднайти своє призначення. У Школі юних бізнесменів у Могилянці дітям та підліткам допомагають скласти пазл з індивідуальних талантів та бажань у сформовану картину свого майбутнього.

Економічна освіта сьогодні – одна з найпрестижніших. В Україні вже є чимало маленьких бізнесменів, які в підлітковому віці знають, як заробляти власні кошти.

Так, 15-річний киянин Євген Іванець уже чотири роки займається кондитерським бізнесом. Хлопець продає солодощі через соціальну мережу Instagram, отримуючи за них щонайменше 3 тис. гривень на місяць. А 10-річна Аніта Даніелян – модельєр України, сукні та костюми якої продаються у власному шоурумі за цінами від 800 до 1500 гривень за одиницю. Дівчинка сама створює ескізи майбутнього одягу та шиє сумочки до нього.

Тож, якщо ваша дитина прагне отримати знання та практичні навички підприємництва, долучайтеся до Весняної школи юних бізнесменів, яка стартує 1 квітня у Могилянці! Цікаві та пізнавальні квести й ігри на економічну тематику допоможуть вашій дитині стати справжнім бізнесменом!

Більше інформації можна знайти на офіційній сторінці на Facebook та на сайті ЧНУ ім. Петра Могили.

Події та оголошення


квітня
17
У Могилянці відбудеться показ франкомовного кіно

17 квітня о 12:30 в актовій залі ЧНУ ім. Петра Могили відбудеться показ франкомовного кіно для студентів навчальних закладів в рамках відзначення Року французької мови в Україні. Захід реалізується за підтримки управління молодіжної політики спільно з Alliance Française Odessa / Альянс …

квітня
17
Засідання Економічного клубу

Студенти І-ІІ курсів продовжують досліджувати економіку крізь призму актуальних питань сучасності. Саме тому 17 квітня о 15:30 в ауд.10-306 пройде чергове дискусійне засідання Економічного Клубу! Будуть розглянуті такі теми: Дилема моделей поведінки раціонального споживача в супермаркеті та інтернет-магазині. Рівновага інформації …