Секрети роботи з віртуальною реальністю


 

Останні три століття мультимедійні винаходи одразу ставали невіддільними інструментами у роботі журналістів. У XIX це була фотографія, у XX – кінематограф, у XXI сторіччі такий статус набули 360 і VR відео.

23 жовтня до ЧНУ ім. Петра Могили з нестандартною лекцією завітав фулбрайтівець, який навчався у Міссурійському університеті, співзасновник «New Cave Media» і фотожурналіст Олексій Фурман. «New Cave Media» – проект, який створює VR-контент для найголовніших світових медіа.

DSC_1239

Доповнена і віртуальна реальність (або VR) набуває все більше популярності у різних сферах – від медицини до журналістики. Завдяки відео у форматі VR глядачі дійсно можуть відчути причетність до історії, стати її частиною.

DSC_1184

Фотографія, живопис та кіно транслюються на 2D поверхні, тобто на проекторі, смартфоні, ноутбуці. Попри те, що глядачі мають можливість сприйняти цю інформацію, вони не можуть пережити її. У той час як 360 і VR відео є тривимірними, тому люди залучені в історії, які вони бачать.

????????????????????????????????????

Окрім того, студенти та усі присутні дізналися про новий спосіб реконструкції минулого – фотографометрію та дронометрію.

Усі охочі мали змогу наприкінці лекції ненадовго поринути у світ віртуальної реальності та відчути на собі майбутнє, яке вже наступило.

DSC_1176